Gå til innhold

Hvilken film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heei hei alle sammen!

Jeg har et spørsmål angående en film jeg så for en del år siden.

Jeg likte den veldig godt, og vil prøve finne den. Men jeg husker verken tittel eller skuespillere som er med.

Her er det eneste jeg husker fra filmen:

To (eller flere) venninner, og hun ene skal flytte for seg selv i en leilighet ved stranden. Jeg tror faren ikke er så begeistret for dette.. Så ser vi utenfor i leilighet en mann som spionerer på henne og fotograferer henne.

Dette er alt jeg husker fra filmen.. Omtrent 8 år eller mer siden jeg så den. Vet det er lite å gå ut fra, men hvis noen syntes noe av dette virker det miste kjent, vær så snill å skrive. Alle tips kan være bra! :)

Takk på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heei hei alle sammen!

Jeg har et spørsmål angående en film jeg så for en del år siden.

Jeg likte den veldig godt, og vil prøve finne den. Men jeg husker verken tittel eller skuespillere som er med.

Her er det eneste jeg husker fra filmen:

To (eller flere) venninner, og hun ene skal flytte for seg selv i en leilighet ved stranden. Jeg tror faren ikke er så begeistret for dette.. Så ser vi utenfor i leilighet en mann som spionerer på henne og fotograferer henne.

Dette er alt jeg husker fra filmen.. Omtrent 8 år eller mer siden jeg så den. Vet det er lite å gå ut fra, men hvis noen syntes noe av dette virker det miste kjent, vær så snill å skrive. Alle tips kan være bra! :)

Takk på forhånd! :)

skyggen fra fortiden?

Skrevet

Nei, tror nok ikke det.. Denne filmen handler mer om hun jenta, hun er kanskje mellom 18-20 år, flytter hjemmefra for første gang, til en strandleilighet.

Men takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...