Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Jeg er SÅ misfornøyd med rumpa mi! den er så tynn og flat Trenger tips til hvordan jeg kan oppnå en fyldigere rumpe(sprettrumpe) noen som har noen gode tips å komme med?? Håper på svar.... :D
Gjest lekebøll Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Noen er født med sprett, andre ikke. De som ikke er det, kan selvsagt jobbe med saken, men jeg vet ikke hvor langt det er mulig å komme på prosjektet... Tviler på at alle fitness-damene er slik naturlig, så det er sikkert mulig, men de damene bruker ekstremt mye tid på trening, da. Det er i alle fall styrketrening som skal til. Du må "bygge ut" musklene for å få "høy" rumpe. Og ja - da får du større rumpe - men det er jo poenget! Jeg ville kombinert sykling, løping etc., med tøffe økter i studio med øvelser på setemusklene. Alle øvelser der du trekker beinet tilbake, går på rumpa (spør instruktørene). For å få musklene til å vokse, er det smart å legge på tunge vekter. Du må slite for skjønnheten.
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Hei, Steppemaskin er løsningen! Da får du en skikkelig fin sprettrumpe, ikke så stor som J-Lo's..... Du kan få kjøpt en til kr. 2000,00 på Spin på Majorstuen, jeg har brukt den i over ett år, og synes den er kjempebra. Fine muskler i beina får du også.
Kalas Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 Sykling og step er tingen for en snasen rompe. Jeg syntes rompa mi var for flat før, men nå ser den både rundere og strammere ut!
Gjest Lady-M Skrevet 15. juli 2003 #5 Skrevet 15. juli 2003 - Knebøy med stang eller hantler - Utfall med stang eller hantler - Intervall trening - Step 8)
Gjest 10na Skrevet 15. juli 2003 #6 Skrevet 15. juli 2003 Du kan jo kjøpe deg en av de nye buksene da........ som har rumpe-innlegg a la push-up bh'en?
Gjest Fuglehue Skrevet 15. juli 2003 #7 Skrevet 15. juli 2003 Sitt ned og spis masse så får du flesk på rassatuten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå