Gå til innhold

Fotografering

Hvordan vil du tillate at din partner fotograferer deg?  

1. 1. Hvordan vil du tillate at din partner fotograferer deg?

• Når vi har sex sammen
      40
    • Kan fotografere meg når jeg er tydelig opphisset
      5
    • Kan fotografere meg helt naken (avslappet)
      12
    • (For damene): Kan fotografere meg toppløs
      6
    • Ingen fotografering nå men kanskje senere...
      11
    • Helt uaktuelt under enhver omstendighet
      34

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilket forhold har du til å bli fotografert av din partner i forskjellig

grad av nakenhet/seksuell aktivitet? Velg det første alternativet

som gjelder.

Videoannonse
Annonse
Gjest Zirine
Skrevet

hehe - jeg svarte på avstemmingen og ble kjempeoverrasket over at ALLE synes det var helt greit at kjæresten fotograferte dem når de hadde sex.

Men så var det bare meg som hadde svart, så det var ikke så rart at det blei 100% den retningen :briller:

Ja, nei ... jeg kan gå til sengs, jeg .... :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jaja, der var det ikke lenger 100 % oppslutning om fotografering av sex... :ler:

Vi har bilder der vi er nakne, både fra båten, fjelltur, i dusjen og ved vaskemaskinen :o - men det har ikke vært naturlig for oss å fotografere eller bli fotografert i andre sammenhenger.

Bildene av sexlivet vårt ligger likevel på netthinnen og på mentale lagre, og det hender jo at vi fremkaller noen derfra...

:ler:

Skrevet

min kropp egner seg ikke på papiret, så hvis noen noen gang tar bilder av meg i nettoen er det høyst ufrivillig :-?

Gjest Zirine
Skrevet

Duh, det der er sånn kvinnegreie som ikke nødvendigvis stemmer med sannheten. Spør mannen din og han vil si det motsatte - og forsøk å ikke beskylde han for å lyve. Antagelig mener han det :)

Skrevet

nakenfotografering kan være "gøy" det. Noen ganger er man mer tilfreds med kroppen sin enn andre ganger. Jeg har aldri vært fornøyd,men fotografering kan være gøy, noe å se på og ferdig med det.

Gjest Poirot
Skrevet

Har ingen moralske skrupler, men er redd for at jeg vil bli for deppa av å se meg selv slik. Vil jo at det skal bli bra, og det blir det nok ikke. Lar det derfor forbli ugjort...

En annen ting er at jeg kjenner en som jobber i fotobutikk, og de har kopier av slike bilder på bakrommet...

For guds skyld: bruk polaroid eller digitalkamera!!!

Gjest Fuglehue
Skrevet

jeg har bare blitt tatt nakenbilde av en gang og det var med en gassmaske på som heter HELGA

Gjest Tabby
Skrevet
En annen ting er at jeg kjenner en som jobber i fotobutikk, og de har kopier av slike bilder på bakrommet...

For guds skyld: bruk polaroid eller digitalkamera!!!

Dette var ikke moro å lese :o Mener du det eller? Jeg mener det er jo snakk om private bilder som de ikke har rett til å lage kopier av som de vil?

Uansett, jeg synes det kan være opphissende jeg, ikke at jeg er fornøyd med kroppen min etter å ha født et par unger men selve bildene, og at de er av meg og min kjære er mer opphissende enn bilder av andre som har sex... ;) :oops:

Vi har for sikkerhets skyld lagt disse på en egen cd som er gjemt bort så ikke ungene når de blir større skal rote seg borti dem. Og har ikke lyst til at OM noe skulle skje med meg og sambo så skal svigers se på bilder av oss... Kanskje ikke slik de har lyst til å minnes oss mener jeg :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Med dagens teknologi (f.eks. mikrokameraer og mobiltelefoner med

kamera) må nok ALLE leve med at det er en fare for at en kan bli

tatt bilde av. Kameraer kan plasseres i dusjer (private og offentlige

fellesdusjer), utenpå soveromsvinduer etc. Dette er bare noe en må

akseptere og hvis en har blitt snikfotografert får en bare håpe

at en har styrke nok til å stå for kroppen og seksuallivet sitt.

Men mye av det er selvfølgelig ulovelig og må anmeldes.

Men det betyr jo selvfølgelig ikke at en skal gjøre det for lett å bli

tatt bilde av. Når det gjelder ulovelig kopiering av innleverte

filmer vil jeg stole mere på postordre fimaene enn fotobutikken

på hjørnet. Jeg vil nok også foretrekke et digitalt kamera.

Det finns mange gode krypteringsprogrammer hvor en kan kryptere

enkeltfiler eller kataloger. Ved å bruke disse vil en ha filene

"lett tilgjengelig" samtidig som andre ikke kan lese de.

Og, ja: Fotografering er morsomt og et godt tillegg til alle de

andre spennende tingene en kan gjøre sammen!

Og dette med å ikke være fornøyd med kroppen sin: Det er

helt klart et typisk og vanlig kvinneproblem. Problemet et mye

oftere at kvinnene ikke er fornøyd enn at mannen ikke er fornøyd.

En flott kropp som man ikke får ta på fordi eieren ikke er

fornøyd er ikke særlig morsomt :(

Gjest Poirot
Skrevet
Dette var ikke moro å lese  Mener du det eller? Jeg mener det er jo snakk om private bilder som de ikke har rett til å lage kopier av som de vil?

Ja, det forekommer. Tok jo ikke alltid kopi, men da lot de de ofte gå på rundgang. Og så gledet de seg til man skulle komme og hente de, og var da alltid ekstra nøye på å spørre om man ønsket å se igjennom bildene. Tok også kopier hvis det var bilder av kjendiser, noe morsomt osv.

Dette er selvfølgelig ikke lov.

Vær obs på at mange fotobutikker gjennomgår hvert enkelt negativ i en maskin, for slik å få frem best mulig farger før det blir laget til et bilde. Slik ser de det meste...

Gjest Tabby
Skrevet

Joda jeg var jo klar over at de så over bildene nøye, men å ta ulovlige kopier til eget bruk, det er jo helt tett da! Blir mer og mer glad i digitalkameraet vårt jeg...

Skrevet

Mine foreldre opplevde en gang at fotobutikken rappet negativene deres.. de hadde noen ettertraktede dyrebilder som kunne selges. Fikk ikke papirkopi såklart, for "de hadde aldri sett eller mottatt noe slikt, og kunne forøvrig bare beklage"

Skrevet

Ikke noe som lokker akkurat. Kanskje senere :wink:

• 3 uker senere...
Gjest bøgval
Skrevet

det med att fotobutikane tok kopi av negativene hadde eg aldri tengt på, så nå skal eg jagu gå til annskafelse av dig- kamra.

Skrevet

hmmm.... Slike bilder har det med å komme på avveie og dukke opp på helt feil sted igjen... :-?

Så bilder av meg skal ALLTID være uskyldige og med klær. Bikini er minstekravet :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Haha. Har ingen problemer med dette.

Har til og med solgt et par nakenbilder av meg selv.

Tror ikke jeg kommer til å bli kjendis noen gang, så hvorfor ikke?

Å ta bilder er bare moro.

Men jeg passer på at jeg har kontroll på negativene... :hoho:

Skrevet

Er ikke sjenert eller flau over kroppen min. Lar meg gjerne fotograferes (og filmes)!

Skrevet

Fotografer meg når og hvor som helst, så lenge jeg får gjøre det samme med deg. :sjarmor:

Skrevet
Er ikke sjenert eller flau over kroppen min. Lar meg gjerne fotograferes (og filmes)!

Kanskje du kunne tenke deg å aktfotograferes, tar du oppdrag eller... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...