Leia Skrevet 14. mai 2002 #21 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg sitter mye og skriver på pc i min hverdag, sitter på dårlige stoler bl. annet. Hever skuldrene, er stresset. Nesten alltid når jeg har hodepine over lengre tid kjenner jeg etterhvert at det henger sammen med nakken, som igjen henger sammen med ryggen. Ny arbeidsstol og et mer bevisst forhold til kropppsholdning vil nok hjelpe meg iallefall, men det er jo ikke bare bare å gjennomføre dette i en stresset hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2002 #22 Del Skrevet 14. mai 2002 Skjærer du tenner om natta? Det gjør jeg og det har ført til mye spenninger i kjeve/nakke og MYE hodepine i perioder. Jeg har fått tilpasset en myk plastskinne til å ha på tennene om natta og det hjelper veldig bra. Jeg sover bedre og har mindre hodepine. B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vl800 Skrevet 15. mai 2002 #23 Del Skrevet 15. mai 2002 Hei Lise. En ting jeg synes du bør gjøre er å ta kontakt med en kiropraktor. De har en utdannelse som varer over 6 år, de lærer da om skjelletet og nervesystemet i 6 år. Jeg går selv til kiropraktor, og det hjelper, jeg lover. Har anbefalt dette til flere bekjente, og det har hjulpet veldig for alle. En kompis av meg gikk for vondt i hodet. Dette hjalp han veldig. Gå gjerne til et senter der det er leger, tannleger, fysioterapeuter m.m. Det sammarbeider ofte. Kiropraktor er nok løsningen, jeg vil tro at din hodepine kommer fra nakken eller ryggen din. Dette kan de alt om. Lykke til. Gi gjerne en tilbakemelding om dette hjelper. Er nysgjerrig, kanskje mone anbefalinger hjelper enda en person, håper det.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #24 Del Skrevet 16. mai 2002 Mitt heteste tips er f.eks hvis du har amalgam i tennene, så bytt ut disse med porselen i stedet!! I amalgamen så er det kvikksølv og dette er med på å påvirke kroppens naturlige balanse, og kan få bivirkninger som hodepine, slapphet,søvnløshet etc. Kjenner mange som sleit med hodepine/migrene før og etter fjerning av disse "stygge" plombene, så har hverdagen forandret seg til det bedre!!!! Også ser det jo mye penere ut.... Skal gjøre det selv for å forebygge, jeg! Prisen ligger på rundt 400-700 per tann!! *Lykke*Til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nutta Skrevet 19. mai 2002 #25 Del Skrevet 19. mai 2002 Tar du mye smertestillende medikamenter? Det er faktisk slik at man kan komme inn i en ond sirkel der man tar hodepinnetabletter for smerter som man faktisk får av å ta for mange hodepinnetabletter...!!! Skjønte du hva jeg mener? Da må man gjennom en tid med avvenning som er vond, men nødvendig. Har det i stor grad som deg. Slitsomt!Tror jeg vil prøve kiropraktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #26 Del Skrevet 22. mai 2002 stakkars deg, det må slite på deg å ha daglig hodepine. Få sjekka blodtrykket! Hodepine kan komme av for lavt undertrykk. Hva det igjen kan indikere, tar de vel blodprøver for å teste. Til så lenge, spis druesukkertabletter - det hjelper ofte mot hodepine. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maro Skrevet 22. mai 2002 #27 Del Skrevet 22. mai 2002 Stresshodepine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå