Bertha Skrevet 14. juli 2003 #1 Del Skrevet 14. juli 2003 Hva er det småfluer og mygg finner så tiltrekkende med akkurat mitt glass hver gang jeg sitter ute på verandaen og skal kose meg? Har prøvd å variere både glassets struktur og dets innhold, men det ser ikke ut til å avhjelpe situasjonen noe nevneverdig. Hver eneste gang havner det en liten stupdykkende jævel nedi der - vær sikker! *plask* sier det, og der padler'n i vei med et salig flir. :evil: Med fare for å påkalle noen og enhvers forbannelse over meg, her lukter det bestikkelser lang vei. Hvem tør vedkjenne seg kontakter i flyvåpenet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 14. juli 2003 #2 Del Skrevet 14. juli 2003 Vi er små, men vi er mange!! :bzz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juli 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 15. juli 2003 #4 Del Skrevet 15. juli 2003 :djevel: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 15. juli 2003 *tar på neseklype og henter myggsprayen* :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 15. juli 2003 #6 Del Skrevet 15. juli 2003 Altså....hmm.....jeg....grmp....altså....filler'n..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. juli 2003 #7 Del Skrevet 15. juli 2003 Hva slags kjempemygger er det der du bor, som lager plask i glasset? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 15. juli 2003 #8 Del Skrevet 15. juli 2003 Ha bare ren 96% i glasset. I løpet av en halv time er alle luftens helter dritings dritings. De vil krasje med hverandre og deretter ligge steindau. Pass på å vanne litt ut før du drikker av det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 15. juli 2003 #9 Del Skrevet 15. juli 2003 Godt forslag, Irka. Men mens du venter, må du løpe inn og drikke hver gang du blir tørst, hvis ikke blir du like full som insektene, og DET er vel ikke meningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 15. juli 2003 #10 Del Skrevet 15. juli 2003 Nope.. Flaske med skrukork er tingen Ethereal. :blunke: __________________________________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. juli 2003 #11 Del Skrevet 15. juli 2003 Ha to glass! Det ene skriver du Bertha på, men det drikker du selvsagt ikke av. Det andre later du som om du aldri har sett før. Smugdrikk av det andre og la myggen plaske og kose seg i det første! *taktikk for mygg-luring* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 16. juli 2003 Ja, her var det jo mange gode tips! Prøvde ut varianten med to glass i går, men glemte å skrive navnet på det ene (de burde jo skjønne at det var det med noe godt i, vel?). *plask* *plask* Resultat: En stupfull kamikaze og en helikopterpilot salig padlende i cola. Neste gang prøver jeg ut kork-trikset. Vi drikker rett fra flaska. Det blir sikkert koselig, det. *sukk* Eller hva hvis jeg drikker med kjevene lukket? Sile gjennom tennene, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå