Gå til innhold

min 10-ukers treningsdagbok

mha

Anbefalte innlegg

Ingenting med trening å gjøre, men ..... BUNADEN MIN PASSER ENDA!!!!!

Jeg fikk den til konfirmasjonen, det er nå 9 år siden og den passer enda :jepp: strålende fornøyd! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Treningen i det siste: gikk tur i raskt tempo på søndagen, ca 30 min.

I dag var jeg dyktig: jeg sto opp tidlig, tok bussen til trening og hadde 45 min med pulsstep :) Min første morgentrening. Tror nok at jeg kommer til å gjenta det neste tirsdag også. Timen er bare på tirsdagsmorgene, de andre dagene er det spinn og det er jeg ikke helt klar for enda.

Når jeg er ferdig med å skrive her skal jeg sette på noe god-humør musikk danse litt løs og gjennomføre del 1 av KK's sommerkropp styrkeprogram.

Jeg er egentlig veldig fornøyd med hvordan det har gått, jeg har trent mer enn 5 timer hver uke de siste 3 ukene, håper det synes på målingen på lørdag :)

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det en 2 timer lang gåtur. gik ned til holmen og tilbake igjen.

I dag har jeg planer om å sykle til trening, trene utholdenhet (elipse) i 30 min, 60 min med step og så sykle tilbake og del 2 av styrkeøvelsene mine. jeg sykler herifra om en times tid så ønsk meg lykke til :)

Akkurat nå så gleder jeg meg ikke til måling på lørdag, jeg føler meg ganske feit (derfor jeg har planlagt 3 timer med trening). Får håpe jeg kalrer å riste av meg noen kalorier.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, i 17 mai helga ble det ingen trening, men jeg klarte å få trent totalt i 6 timer forrige uke... Jeg er fornøyd med den :)

Jeg målte meg på lørdagen, dessverre har jeg glemt resultatet. Kanskje like greit fordi det ble altfor mye kake og is i helga :jepp:

Så det jeg kan si: ny uke og nye muligheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende med 6 timers trening på en uke :) Ja, de fleste synder vel rundt 17. mai helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Artig å få tilbakemelding.

Har dessverre ikke klar å opprettholde den fine rytmen da. Hittil i uka har jeg syklet til jobben på tirsdag (ca 75 min frem og tilbake) er fornøyd, det gikk ca 5 min raskere denne gangen i forhold til sist gang.

På torsdag sto jeg og samboeren tidlig opp og kom oss på treningssenteret, 75 min med trening da også. litt sykling litt løping og 100 etasjer på steppemaskina.

I morgen har jeg store planer (som vanlig) å sykle til treningssenteret og trene 2 timer. først mage-time, så litt jogging før en step-time.

I morgen er det også måling, men jeg frykter at det ikke går så bra siden jeg ikke har hatt noe styrke denne uka her og siden jeg har... kremt... spist litt mye is... Det er varmt i været og da er det så godt med is... min favoritt: sjokolade med sjokoladebiter i og sjokoladesaus oppå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YES!.. Jeg klarte faktisk å gjennomføre planen min.. ble litt ekstra trening også faktisk :jepp: så jeg har vært dyktig og trent i nesten 3 timer i dag :) Skulle bare ønske at det faktisk synes. Trist å fremdeles føle seg feit etter en så bra treningsøkt.

Målte meg i dag tidlig (to uker siden sist):

Mage 84, (1 cm mindre)

Lår 56, uendret.

Bare for å "bortforklare" de dårlige resultatene, så har jeg vel spist litt mye usunt i det siste.... Uff.. Jeg får gjøre en bedre innsats neste uke. Mer sunn mat og mer trening :jepp: Kom igjen, dette skal jeg klare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagstreningen: først en time tur med dyra, men som vanlig så er det begrenset med trening når man er på tur med ildere :) Så vi endte opp med å gå en lang tur i skogen. Følte meg veldig flink.

I dag blir det nok ingen trening i det hele tat, det ser egentlig veldig dårligut for resten av uka, med tanke på fristene som er på jobb.... men jeg skal da prøve få trent litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har rapportert nå jenter.

Som nevt tidligere så har det vært noen frister på jobb som har økt arbeidstiden min til 60 timer i uke og sånn blir det sikkert i 2 uker til... Men jeg klarte å få skvist inn 3,5 time trening i går. Strålende fornøyd med den!! :jepp: Først var det 45 min på elipsemaskin, så 40 min på sykkel, 5 min pause, 60 min fredagsmix (dans) også for å roe ned og ikke stvine helt gikk jeg hele veien hjem fra treningssenteret. Det gikk ikke så fort, men det ble noen ekstra kalorier :)

Det er artig med elipsemaskin, hvis jeg skal løpe meg en tur er jeg utslitt etter 10 min med jogging/løping. Men på elipsemaskin har jeg nå klart 45 min uten å føle meg helt utslitt. Artig når man merker fremgang.

I dag gikk jeg ca 1,5 timer i sola. Var en herlig dag..

Jeg skulle ha målt meg i dag morges, men for å være ærlig så fristet det ikke etter en stort sett stillesittende uke... Så resultatene får du ikke høre før neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff :( har en skikkelig feitdag i dag..... Har dårlig samvittighet for alt jeg har spist i det siste, for treningen jeg ikke har gjort. Føler at magen min bare eser ut over alt. Skikkelig nede-dag.....

Målte meg rundt magen for å se om jeg virkelig er større enn vanlig eller om det bare er innbilning. Jeg er 6 cm større enn sist!!!!!!! Superdeprimerende....

Jeg blir så sint på meg selv... Hvorfor skal det være så vanskelig å stramme opp den siste "lille" fleskklumpen???????? I teorien er det jo vanvittig enkelt, spis mindre enn du forbrenner, men pokker da.. det må da gå an å skeie ut en liten gang uten at alt skal legge seg på magen og bli der!!!

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok meg selv i nakken og kom meg på treningsstudio. 45 min med intervalltrening.

Så får jeg ta meg sammen, bare 4 uker igjen av min treningsdagbok... Jeg må fortsette med KK-løftet om sommerkroppen på 4 uker. Mer planlegging, mindre usunn mat, mer trening. Kom igjen, dette skal jeg klare...

Håper jeg :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

tja.. min skjerpings fungerte dårlig..

Har ikke vært her inne på lenge nå, måtte ta full recovery på pc-en. I tillegg har det vært syyyykt mye overtid på jobb så jeg har ikke hatt tid...

Men til uka så er det ferdig med overtid (håper jeg), i tillegg må jeg sykle til jobb hver dag fordi busskortet mitt har gått ut(bare noen uker igjen til ferien)

Så treningen jeg satser på til uka: 4 dager med sykling til og fra jobben (sikkert en dag jeg virkelig ikke orker å sykle), en time med pulsstep for å få litt styrke. Og fredag skal jeg bli med på dansetime med håndleddsvekter (0,5kg) har aldri prøvd det før så det skal bli spennende å se hvor utslitt jeg blir....

Forhåpentligvis blir det rapportering hver dag neste uke (da har jeg vært veldig flink). Hvis ikke må jeg, nok engang, krype til korset og innrømme at jeg er flink til å planlegge, men dårlig til å gjennomføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. trningsplanen min for denne uka går ikke helt etter planen.

Jeg klarte å sykle til og fra jobb i går og mandag, men i dag er jeg utslitt. Jeg har tenkt å komme meg på treingesenteret i kveld, men om det blir yoga eller step det er jeg ikke sikker på. Fredagen blir det ikke dansetrening, skulle visst på hytta i helgen, hadde glemt det jeg.

Men, er fornøyd med å ha syklet til og fra jobb 2 dager på rad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...