Bertha Skrevet 14. juli 2003 #1 Skrevet 14. juli 2003 Ja, det er sant. BH'n min knirker! *grrrrrrrrrrrrrrrrrr* Av en eller annen grunn liker ikke spilene å sitte inneklemt blant stofflag og sytråd. Ganske ubehagelig i situasjoner hvor det ikke er noen bakgrunnsstøy. Ingen sier noe, Bertha lener seg fram etter kaffekoppen og .....kniiiiirk.....kniiiirk.... :o Finnes det noen vidunderkur, eller bør jeg bare kassere hele greia?
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #2 Skrevet 14. juli 2003 Har ikke noen gode tips å komme med, men enav mine bh'er knirker også. En gang glemte jeg meg bort og hadde på meg denne når jeg skulle på psykomotorisk fysioterapi. Der stod jeg da og løftet armer og ben og uansett hva jeg gjorde kom det bare den knirkelyden fra meg.. :oops:
jordbær Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Min knirker også! Nei.. tror vi må olje litt pupper, altså! :D
MarianneE Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 Utrolig irriterende og flaut!! Ser det for meg: "Unnskyld, men det kommer knirkelyder fra brystene dine"
Fakse Skrevet 15. juli 2003 #5 Skrevet 15. juli 2003 Tror nok bare det er å kaste den. Gjør det når du kler av deg, så du ikke tar den på deg ved en feiltakelse en annen gang =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå