Gå til innhold

bordplassering

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det finnes et data program el lignende som en kan bruke til bordplassering? drygt å sitte å tegnge bord og skrive alle navnene omatt og omatt igjenn hihih...

Gjest Faerie
Skrevet

Bruk de små post-itlappene og klipp av mesteparten av lappen slik at bare den biten med tape står igjen. Går garantert mye fortere enn å lære seg å bruke et ukjent dataprogram. Billigere er det nok også. :)

Skrevet

Det gjorde vi også. 4 personer pr. postit-lapp (på lim-delen) som vi flyttet rundt på et a3-ark med bord og stoler.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hva med å bruke excel? (Hvis du kan bruke dette fra før av. Hvis ikke er vel post-it enklest)

Lykke til :)

Skrevet

Gå på bryllupssidene til Uppigard Natadal; der er det bordplasseringsprogram for U-bord og E-bord. De kan greit skrives ut og forstørres: www.natadal.no

Skrevet
Gå på bryllupssidene til Uppigard Natadal; der er det bordplasseringsprogram for U-bord og E-bord. De kan greit skrives ut og forstørres: www.natadal.no

Jeg fant denne siden, men klarer ikke å finne ut av den.

http://natadal.no/bord.html

Hvordan velger jeg bordtype, setter inn gjestenavn ol.?

Jeg fant e bord med riktig antall utstikkere, men da er det for mange plasser. Og hvordan legger jeg inn navnene?

Gjest Papirkurven
Skrevet
Jeg fant denne siden, men klarer ikke å finne ut av den.

http://natadal.no/bord.html

Hvordan velger jeg bordtype, setter inn gjestenavn ol.?

Jeg fant e bord med riktig antall utstikkere, men da er det for mange plasser. Og hvordan legger jeg inn navnene?

øverst på siden må du skrive inn navn og så trykke på "mannefiguern". Da får personen et eget bordkort som du kan dra bort til bordet.

Det var visst bare tre typer bord der

Skrevet

Du velger mellom tre bordtyper, bruk pilene øverst til venstre.

Navnet på gjestene skriver du i feltet "Legg inn ny gjest" og trykker på mannen ved siden av for hver gjest. Da kommer det opp en lapp for hver gjest, og denne drar du med musa dit du vil plassere vedkommende. Med pila på lappen kan du også snu lappen. Ikke bry deg om det antallet gjester som står på hver utstikker; det gjelder bare for Uppigard Natadal. Plasser så mange du vil ha på hver side, fortsett gjerne utenfor bordet om nødvendig.

Skrevet

Jeg brukte verktøyet til weddingwire.com.

Der kan du "dragge" og "droppe", og flytte rundt på folk. :)

Skrevet

supert:) takk for mange flotte svar:) da har jeg tidsfordriv i noen timer hehe..

Skrevet

Prøver meg på denne jeg. Har bord, men hvor skriver jeg inn navnene?

Gjest Koukla
Skrevet

Vi skal ha runde bord, er det noen som vet om noe program som har det? Kan godt være på engelsk.

Gjest Papirkurven
Skrevet
Vi skal ha runde bord, er det noen som vet om noe program som har det? Kan godt være på engelsk.

den svenske siden hadde det. bröllopstorget.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Må man registrere seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...