Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Hei! Som overskriften sier bor jeg langt unna familie og har få venner der jeg bor. I tillegg er jeg lei jobben min, men det er vanskelig å finne andre jobber i disse finanskrisetider i min bransje.... Noen tips til hvordan jeg skal takle situasjonen, slik ayt jeg kan holde ut i 1-2 år i den situasjonen jeg er i nå med jobb og kanskje flytte tilbake til hjembyen min igjen.
Fiol Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Finn noe å se fram til, det er mitt forslag. Jeg skulle ut på en lang reise etter jul i år, og måtte derfor jobbe mye før det, men det var ikkeno problem siden jeg hadde reisa å se fra til. Fikk så mye energi når jeg tenkte på det at alt gikk lekende lett. Hold kontakt med en venn eller en i familien som også sliter litt med motivasjon og gi hverandre motivasjon når det trengs. Det hjalp meg veldig om det gikk litt trått. Fikk en melding om ting jeg kunne tenke på, og vips var arbeidsdagen over. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå