Gå til innhold

Brudepikekjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i 4 like kjoler til brudepikene våre.

De er 3,5,7 og 9 år..

Har sett på noen annonser på finn.no, men hadde håpt på å slippe billigere unna enn 1000,- og mer for hver kjole, så noen fine på abelone, men som sagt er de dyre.

Noen som har erfaring med ebay :klø: jeg har nemlig ikke det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ebay funker veldig bra! Og kjøper du fra privatperson, så kan du slippe unna toll og moms også.

Forøvrig, hvis du er i Oslo (og sikkert andre storbyer), så har innvandrersjapper som selger klær (og ofte smykker i samme butikk) ofte kjoler til en billig penge som kan brukes som brudepikekjoler.

hvis ikke, kjenner du kanskje noen som kan sy? Det går jo også an å tenke alternativt; hvite sommerkjoler på Lindex/H&M/Ellos f.eks? Etter et kjapt søk på Ellos fant jeg:

Denne

og

Denne

osv.

Jeg kjøpte noen søte hårbøyler på H&M, og lagde matchende halssmykker osv. Og med blomsterkurv og søte sko, så kan ungene bli ganske stæsja også. Mye man kan gjøre med en "kjedelig" sommerkjole med å sy på noen roser, ha et fint bånd rundt livet osv.

Lykke til!

Endret av Imax
Skrevet

Ja ebay er jo mye billigere hvis du ikke vil bruke 1000kr. på hver kjole.

her

har eg søkt frem flower girl dresses.....der kan du ofte bestille flere av samme type og i forkjellige størrelser.

En hint til toll/moms er å sjekke kor selgeren er i verden. Eg har stor erfaring på ebay og har opplevd at selgere fra Asia(kina, thailand, vietnam) er flinke å skrive ned prisen på ting, mens selgere fra USA/Storbritannia er skikkelige gjerrige.....derfor eg bestiller når eg kan fra asia, hvis tingen overstiger 200kr.(ikke inkludert frakt)

eg har spart utrolig mye på bryllupet igjennom ebay...

hele antrekket mitt inkl. kjolen var rett over 3000kr.!

Skrevet

Takker så mye for svar, begge to.. skal sjekke ebay :)

Skrevet (endret)

Monsoon children har veldig mye fint http://www.monsoon.co.uk/ Jeg bor i utlandet, og der føres også merket av Accessorize. Er ganske sikker på at jeg har sett det på noen av accessorize butikkene i Norge også (Accessorize.no), men ellers ser det ut som om de har en butikk på blant annet Aker Brygge.

edit: Oversikt over Accessorize/Monsoon children butikker i Norge.

Endret av Phaedra
Skrevet
Ja ebay er jo mye billigere hvis du ikke vil bruke 1000kr. på hver kjole.

her

har eg søkt frem flower girl dresses.....der kan du ofte bestille flere av samme type og i forkjellige størrelser.

En hint til toll/moms er å sjekke kor selgeren er i verden. Eg har stor erfaring på ebay og har opplevd at selgere fra Asia(kina, thailand, vietnam) er flinke å skrive ned prisen på ting, mens selgere fra USA/Storbritannia er skikkelige gjerrige.....derfor eg bestiller når eg kan fra asia, hvis tingen overstiger 200kr.(ikke inkludert frakt)

eg har spart utrolig mye på bryllupet igjennom ebay...

hele antrekket mitt inkl. kjolen var rett over 3000kr.!

Fant 3 kjempelekre brudepikekjoler...nå er det bare å bestemme seg og så se om man klarer å bestille de :)

Skrevet
Monsoon children har veldig mye fint http://www.monsoon.co.uk/ Jeg bor i utlandet, og der føres også merket av Accessorize. Er ganske sikker på at jeg har sett det på noen av accessorize butikkene i Norge også (Accessorize.no), men ellers ser det ut som om de har en butikk på blant annet Aker Brygge.

edit: Oversikt over Accessorize/Monsoon children butikker i Norge.

Ååå... her var også mange fine kjoler :) takk så mye for hjelp :)

Skrevet
Fant 3 kjempelekre brudepikekjoler...nå er det bare å bestemme seg og så se om man klarer å bestille de :)

Så fint! Det er bare å spørre hvis du trenger mer hjelp...er masse folk som har handlet på ebay...

Skrevet
Så fint! Det er bare å spørre hvis du trenger mer hjelp...er masse folk som har handlet på ebay...

Takk for det.. skal ta mål av disse jentene og så får vi se om vi får til dette... eller spørr jeg etter hjelp jeg da :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...