Serina Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Steikeovnen min er ikke så veldig gammel, ca. 4 år, men i løpet av den tiden så har steikeovns-platene mine klart å bli VELDIG stygge. Jeg skjems hvis jeg må la andre få se på de, for ingen har så mye fast-brent fett som meg. Har noen av dere andre et magisk middel som kan fjerne dette her grapset? Please...?
Hinata Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Har hørt at grønnsåpe (ublandet) gjør jobben i løpet av en natt, hell på og tørk av etter noen timer
Susan Sto Helit Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Oppvaskmaskinpulver fungerer på alt av fastbrent fett og annet av brente matrester. Legg i varmt vann, ha over en del pulver, og la det stå noen timer... Løsner som ingenting...
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Vanlige lakkerte plater tåler som regel stålull helt fint. Skrubbingen er gjort på noen sekunder en gang i blant, men med 4 års brent fett må man nok legge litt mer sjel i det, eller velge et av alternativene over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå