Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Er det ikke vanlig at mannfolk kommer av å bli ridd? Leser at det liksom er best for dama selv å ri en mann..
Ethereal Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Når jeg har ridd han jeg har sex med så kommer han hver gang. Men det er den stillingen jeg liker best fordi jeg selv kan bestemme tempo og dybde, i tillegg til at det stimulerer meg veldig.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Er det ikke vanlig at mannfolk kommer av å bli ridd? Leser at det liksom er best for dama selv å ri en mann.. Favorittstillingen til samboern. Han kommer hver gang. Svaret er JA for min del
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Når jeg rir mannen min synes jeg nesten synd på ham Klarer ikke å holde seg jo, og må tenke på fotball for ikke eksplodere etter et halvt minutt. Når han sliter som verst setter jeg bare opp tempoet... *ond* Selv synes jeg det er morsomt, men også slitsomt, så det er ikke min favoritt. Men artig en gang i blant, særlig fordi stakkaren mister all kontroll.
Gjest Amalia, 30 Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Ri er kjedelig. Mannen ligger jo bare der. Sånt gidder ikke jeg.
Gjest frk.fin Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Ri er kjedelig. Mannen ligger jo bare der. Sånt gidder ikke jeg. sånn tenker sikkert mannen din òg, når han tar deg i andre stillinger.
Katrinepus Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Typen min elsker det, men jeg selv gjør det nesten bare for hans skyld. Gutten skriker seg nesten ut av orgasmen i den stillingen, men jeg kjenner lite med mindre det er han som støter i den stillingen :o)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå