Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mor har en laptop fra Compacq som virket fint før i dag da jeg brukte den. Etter det stod den på en stund og når hun skulle bruke den senere så var det ikke noe bilde på skjermen, eller det ble borte etter en stund litt usikker. Når jeg så på den nå i stad så så skjermen litt sånn brunaktig ut. Skrudde den av og så på igjen. Hører at den starter opp, men det kommer kun svart skjerm, ingenting skjer. Er detnoe jeg kan prøve?

Har prøvd å starte den uten batteri og bare med lader, men det hjalp heller ikke.

Tror ikke den er et år ennå, så det burde vel gå på garantien hvis det er ett eller annet som har gått føyken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har tilgang på en stasjonær kan du prøve å bruke Compaqen med den stasjonæres skjerm. Det er ganske utbredt at skjerm og/eller kabelen mellom pc og skjerm (som ofte går gjennom den ene skjermhengselen) blir ødelagt, da vil den innebygde skjermen være svart (eller psykedelisk), men pcen vil levere fullverdig bilde til en ekstern skjerm.

Skrevet
Hvis du har tilgang på en stasjonær kan du prøve å bruke Compaqen med den stasjonæres skjerm. Det er ganske utbredt at skjerm og/eller kabelen mellom pc og skjerm (som ofte går gjennom den ene skjermhengselen) blir ødelagt, da vil den innebygde skjermen være svart (eller psykedelisk), men pcen vil levere fullverdig bilde til en ekstern skjerm.

Skal prøve på det i morgen. Det bør vel i så fall være en garantisak hvis pc'en ikke er et år ennå?

Skrevet

Aner ikke hva garantivilkårene sier, men uavhengig av garanti burde det klart være en reklamasjonssak.

Skrevet
Aner ikke hva garantivilkårene sier, men uavhengig av garanti burde det klart være en reklamasjonssak.

Leverte den på butikken i dag, og de sa det helt sikkert var en garantisak, men det kan ta inntil 4 uker å få den igjen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...