Gå til innhold

Litt kraftig, og vil se ekstra flott ut i kjolen min....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg er en litt kraftig, men ikke tykk, ung dame som skal gifte meg veldig snart...

Lenge før den store dagen begynte jeg å trene, spise riktig mat og ta et vitamin og mineraltiskudd, pluss omega 3, altså et sunt kosthold med mosjon til...

Jeg har klart å gå ned noen kilo og minske litt i cm, men det er fortsatt litt igjen, som jeg gjerne skulle hatt vekk...

Dette sitter særlig rundt magen (som er et fryktelig vanskelig område!) og i øvre del av rygg/bryst/overarm området :P

Begynner å få litt hetta, da det bare er litt over en mnd igjen til bryllupet, og jeg føler at dette er vanskelig å trene vekk...

Så kom jeg over en artikkel her for en liten stund siden, om noe som heter Universal Body Contour Wrap, hvor de garanterer at du mister minst 15 cm på første behandling..

Det høres jo hyggelig ut, og noe som er liksom akkurat midt i blinken for meg.

Det er ikke evigvarende, men det viktigste for meg er å se vakker ut i kjolen min, uten dette fettet som henger ut over kanten på min stroppløse kjole :P

Så; noen som har prøvd dette, kjenner noen som har prøvd eller har hørt noe om det?

Jeg vet at jeg kommer til å se flott ut uansett, men ønsker meg dette lille ekstra "puffet" da :)

Håper på positive svar :tommel:

Skrevet

INgen erfaring selv, men har lest om dette..

Disse 15 cm er fordelt over hele kroppen din og de vil komme tilbake, men det garanteres at 15 cm forblir borte i min 30 dager, går du ikke ned totaltsett 15 cm over hele kroppen får du pengene tilbake.

For å få maksimal effekt bør man ta en behandling 3 ganger med 7-10 dagers mellomrom. 3 ganger gir et resultat på ca 50-85 cm.

Så starter du med det nå burde du ha nådd maks effekt til bryllupet! :)

Skrevet

Har heller ikke prøvd det selv, men har lest ganske mange tester om den type behandling og som Cæmis sier så er det bare en kortvarig effekt.

Hvis det er magen som er det største problemet så hadde jeg også satset på en form for hold-in undertøy som f.eks. Spanx. http://www.spanx.com/home/index.jsp Masse kjendiser som bruker det for å få flat mage. :)

Når det gjelder armene, hva har du gjort fra før for å minske problemet? Hvis du ikke har gjort noe særlig styrketrening anbefaler jeg deg å sette i gang med et program med én gang. En måned er faktisk litt tid og du kan få gjort litt på den tiden.

Skrevet

Jada, jeg driver med både styrke og kondisjons trening.

Og det ahr vært en forbedring fra da jeg begynte å trene, men liksom litt igjen som ikke slipper taket...

det med hold in undertøy for magen var lurt. Skal uansett skifte til noe finere undertøy på kvelden ;)

Kom gjerne med forslag på andre behandlinger som også kan hjelpe meg :)

Gjest Gjest_Becky_*
Skrevet

Jeg skal ta tre slike behandlinger (minst ;)) innen bryllupet mitt i sommer. Har ikke prøvd det ennå, men har prøvd mange andre liknende behandlinger med hell. Tror for øvrig ikke man går ned 15 cm hver behandling når man tar tre ganger etter hverandre (?). Er vel størst effekt første gangen, for så å få ut restene de to andre gangene. Eller kanskje jeg har misforstått. Det er i allefall sånn de fleste steder at om man gjør det tre ganger får man det for 3000 kr.

En annen ting jeg har tenkt å gjøre snart som kanskje kunne ha vært noe for deg er å rense tarmene. Ei venninne av søstra mi gjorde det og gikk ned en del. Da drikker man en urtedrikk eller no i tre dager. Vet ikke detaljene rundt det ennå. Søstra mi skulle høre med venninna si. Tenkte i utgangspunktet å gjøre det for å rense, men da jeg hørte at hun gikk ned så mye i tilegg ble jeg ikke mindre motivert av det ;)

Så flink du har vært å trene og spise sunt frem mot den store dagen :) Fortsett slik og gjør disse ekstra tingene for å komme over den siste kneika. Dette blir kjempebra :) Hold-in er og veldig lurt, hvis du ikke har korsett da.

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk Becky :D

Fortell om det tarmrense greiene da, når søsteren din har fått snakket med venninnen sin :) Det hørtes spennende ut! :)

Og vet du hvor man kan ta tre behandlinger for 3.000?

Jeg har forhørt meg på en klinikk i Oslo, men der var det ganske dyrt.. Vet det er fler som driver med det, men har ikke sett noen hjemmesider enda.. Hehe..

:)

Gjest Gjest_Becky_*
Skrevet
Tusen takk Becky :D

Fortell om det tarmrense greiene da, når søsteren din har fått snakket med venninnen sin :) Det hørtes spennende ut! :)

Og vet du hvor man kan ta tre behandlinger for 3.000?

Jeg har forhørt meg på en klinikk i Oslo, men der var det ganske dyrt.. Vet det er fler som driver med det, men har ikke sett noen hjemmesider enda.. Hehe..

Bare hyggelig :) Skal prøve å huske det. Hvis ikke finnes det hos helsekostbutikker. Det koster 3000 kr på Drammensklinikken.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Leste nå nettopp om noe annet, som heter Resolution 7.

Er det noen som har prøvd dette da?

Endret av ecathari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...