Arwen Skrevet 14. juli 2003 #1 Skrevet 14. juli 2003 Har alle versjonene frem til unleashed. Når jeg skal spille dette kommer jeg bare til der hvor man ser alle husene, så begynner spillet automatisk å legge inn de nye tingene, og så stopper det. Spillet bare slår seg av. Er det min PC det er noe galt med, eller er det spillet? Er det noen måte jeg kan finne ut hve som er galt på? Har så veldig lyst til å spille igjen..
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Jeg har ikke Vacation og Unleashed, men har hatt tilsvarende problemer. Har du Sims, så har du hatt kræsj... er det ikke sånn det er da? Har du lasta ned objekter? I så fall: Har du lasta ned objekter som trenger en EP du ikke har for å virke? Løsning: Finn SimCategorizer her og gå igjennom alle de nedlasta objekta dine. Om du har maaaange nedlasta objekter: Fjern de objekta du installerte sist, dvs like før spillet begynte å kræsje. Alternativt kan du legge de sist installerte objekta i en egen mappe og gå igjennom bare denne mappa med SimCategorizer. Har du lasta ned skins? Sjekk at ingen filer i skins- og animation-mappene er skrivebeskytta. Opphev skrivebeskyttelsen om du finner noen. Kjør dessuten SimsFileCop (Du finner den på www.thesims.com ) Om ikke dette nytter, kan du f.eks sende meg en pm?
Arwen Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2003 Har akkurat lagt inn hele spillet på nytt, så det er ikke noen nedlastninger der.. Skal prøve SimsFileCop nå. (hva er det egentlig? :oops: )
Xantippe Skrevet 16. juli 2003 #4 Skrevet 16. juli 2003 Sims File Cop er et program som leter etter feil i simsfilene dine. Feilene kan komme fra feks nedlastede skins, objekter, tapeter og lignende. Anbefaler deg å laste ned minst mulig laget av andre. Det er ofte mange bugs. På sidene for sims ligger det programmer utviklet av Maxis for hvordan du skal lage ting (klær, møbler, tapeter osv) selv. Last heller ned disse og lag ting selv, dersom du er bitte litt vant med bildeprogrammer. Det er lettere enn du tror. Sjansen for at det blir feil er mindre når du gjør det selv enn når du laster ned det andre har gjort. Det er i alle fall min erfaring.... File Cop er utviklet av Maxis selv og er helt trygt å bruke. Vær også forsiktig med å laste ned hus og nabolag fra nettet da disse innehold objekter laget av andre. Ellers anbefales Sims Online på det varmeste:) De har nå tilbud om 14 dager gratis prøve som kan lastes ned fra nettet.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #5 Skrevet 16. juli 2003 Har akkurat lagt inn hele spillet på nytt, så det er ikke noen nedlastninger der.. OBS: Hvis du ikke har sletta mapper med innhold manuelt, vil gamle nedlasta filer fortsatt ligge på pc'n. I så fall kan du sjekke mappene "Downloads" og "User objects". Fjern alt, legg så inn halvparten og se om det virker. Hvis det virker er filene som ligger der ok. Fortsett å legge inn halvparten av det du har tatt bort, men husk hvilke filer du har lagt inn sist. Bruk gjerne undermapper (ett nivå) i Downloads. Det går helt fint. Det er faktisk standard fra Maxis side. Når det evt krasjer igjen vet du hvilken mappe det er noe feil i. Fjern halvparten og prøv på nytt....
jordbær Skrevet 16. juli 2003 #6 Skrevet 16. juli 2003 Prøv å legg spillet på nytt. I "rett" rekkefølge. Har hørt at noen sier at det kan bli klusj hvis man f.eks. legger inn en gamlere add-on over en ny..
Arwen Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2003 Takk for at dere prøver å hjelpe. :D Spillene har alltid ligget i rett rekkefølge, så det er nok ikke problemet. Skal prøve å fjerne alt, slette hele makis mappen slik at ingen downloads "dukker opp" og legge inn på nytt. *spent*
jordbær Skrevet 16. juli 2003 #8 Skrevet 16. juli 2003 Flott! Og ikke glem; det som ikke går med makt, går med mer makt!
Arwen Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2003 Flott! Og ikke glem; det som ikke går med makt, går med mer makt! hehe.. har vel prøvd å legge det inn på nytt sånn ca 739 ganger, så neste prosjekt er erved erklært maktbruk
jordbær Skrevet 16. juli 2003 #10 Skrevet 16. juli 2003 Hehe.. og funker ikke det; Ingen problemer er så store at de ikke kan kastes ut av vinduet! (Mine mest nyttige PC-mottoer)
Arwen Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2003 *kaster alt ut av vinduet* virket ikke nå heller. Det virket helt til jeg fikk unleashed (er litt usiker på om noe har skjært seg siden house party, kjøpt ting i feil rekkefølge, så den kjøpte jeg før unleashed) Godt det er sommer. Neste gang skal jeg legge inn alt på nytt og ikke legge inn unleashed, kan jo hende det er noe feil med cden...
snuppedilla Skrevet 5. august 2003 #12 Skrevet 5. august 2003 har du slettet alt av the sims ordentlig? isåfall så sett siste cd`n inn og høyre klikk på dc-rom ikonet... deretter klikker du utforsk... så tror jeg du skal finne avinstaller eller uninstall..klikk på dette og la den jobbe... deretter går du på start-kontrollpanel-legg til/fjern programvare.... der ser du etter om det er noe rester etter sims.. er det det så fjerner du dette og restarter maskina:) håper det hjelper:) for muligens har du noe rester etter sims som ikke er ordentlig fjernet og dette legger seg på nye installeringer og problemet vil dukke opp igjen og igjen:) LYKKE TIL
Marianne Skrevet 5. august 2003 #13 Skrevet 5. august 2003 Til dere som har greie på sims. Er det noen spesiell rekkefølge det skal legges inn på EP mener jeg. Jeg har bare Spillet og Livin Large EP, hvi jeg skal kjøpe en til EP er det en spesiel jeg må kjøpe da?
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #14 Skrevet 6. august 2003 ¤Arwen¤: Hvis du er registrert på www.thesims.com bør du laste ned SimsEraser og kjøre programmet før du installerer på nytt. Send meg en PM om du ikke får lasta ned programmet, så kan jeg maile det til deg (64 Kb). Marianne: Rekkefølgen er: The Sims, Livin Large, House Party, Hot Date,Vacation,Unleashed og Superstar. De må installeres i riktig rekkefølge, men det gjør ikke noe om du hopper over en EP eller to.
Arwen Skrevet 6. august 2003 Forfatter #16 Skrevet 6. august 2003 Takk for hjelp. Skal teste det når jeg kommer hjem fra ferie, hvis jeg ikke får det til sender jeg deg en PM. Snill du Revetispa :kysse:
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #17 Skrevet 6. august 2003 God tur ¤Arwen¤!!! Pass på varmen, drikk nok og bad mye!!
Arwen Skrevet 6. august 2003 Forfatter #18 Skrevet 6. august 2003 God tur ¤Arwen¤!!! Pass på varmen, drikk nok og bad mye!! I will!! 8) Takk skal du ha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå