Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en fyr i over 4 mnd, og bare venta på at vi sku ta d neste skrittet videre å bli sammen. Men i går etter at jeg kom tilbake fra påskeferie så sa han at han ikke var klar for forhold, vil være med kompiser og feste og ha d morro.

Han har tidligere sagt at han var nok forelska, da skjønne eg ikke koss han bare kan være venner..!?!

Jeg er virkelig gla i denna gutten, og han sir han e gla i meg og vil at vi skal være gode venner. Og at d kan være d blir noe senere..

Så, skal jeg holde kontakt med han og prøve å være venner, og vente på at han e klar? Skal jeg kutte kontakt?

Håper på gode svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

Jeg er alltid skeptisk til folk som sier "de ikke er klare", spesielt om dere kjenner hverandre godt(og det regner jeg med dere gjør siden dere har holdt på i 4 mnd).

Jeg var også en slik som aldri var "klar" for et forhold, stakk av med en gang det var snakk om å være seriøst. Men så møtte jeg min nåværende kjæreste og da var jeg visst klar likevel.

Det jeg prøver å si er at jeg personlig mener at man alltid er klar for et forhold om man er skikkelig forelska. Kompiser, festing og slikt forsvinner ikke selv om man er i et forhold.

Jeg hadde ikke kasta bort noe mer tid på denne fyren, om du vil være venner, vær det, men se deg om etter noen andre, han liker nok å ha deg i back-up til når det passer ham.

Du fortjener bedre :)

Endret av LanaLane
Skrevet

Takk for svar :)

Har aldri funka for meg tidligere å være venner med ex'er elle noen jeg har holdt på med. Så tenke vel egentlig koffor skal d funke no?

E bare litt tungt no å vite at eg ikke skal være med han lengre, ble virkelig gla i han..

Men må vel bare komme meg videre..:)

Gjest Gjest_Amy_*
Skrevet

Ingen av oss kan vel vite hva han egentlig mener, men magefølelsen min er enig med det LanaLane sier. Hvis man virkelig er forelsket og ser for seg en framtid sammen så er det sjelden man ikke er "klar". Kommer kanskje litt an på alderen. Hvor gamle er dere?

Skrevet

Vi er 20, så på en måte kan eg jo skjønne han. Han er ung og vil leve livet. Men syns bare han burde sagt noe om d tidligere, han har dradd d ut lenge og på en måte så føle eg meg litt utnytta.

Møtte han på byn, og d var han som var så ivrig til at vi sku ha kontakt og være med han dagen etterpå.

Og han har ikke vært i noe seriøse forhold før helle, så kanskje han e redd?

Blir gal av å sitte her å tenke :P

Gjest LanaLane
Skrevet

Vi var 19 og 20 da vi møtte hverandre, han hadde rykte som "player", men tydeligvis var jeg det som skulle til for at han roa seg ned og han var det som skulle til for at jeg ikke gikk lei etter 3 dager. To minuser som ble et pluss egentlig.

Kan godt være han er redd, men etter 4 måneder så burde man vite om man vil eller ikke. Og han vil visst ikke.

Jeg kjenner ikke noen av dere, så jeg vet ikke hvor stor "connection" dere hadde. Jeg slo opp med kjæresten min etter et par måneder fordi jeg freaka ut. Men fant raskt ut at det var verre å være uten ham.

Mitt råd er, drit i han en stund. Se om han kommer til deg. Svar kort på alle henvendelser, vær opptatt og dødsdeilig. Om han spør så sier du at du ikke kommer til å vente på at han skal bli klar, at du også vil leve og ha det gøy. Gjerne vis på facebook(diskret selvsagt) at du er populær, fantastisk og dødskul.

Det er kanskje litt barnslig, men noen ganger trengs slike metoder for at gutta skal fatte det.

Skrevet

Ja, skal prøve d :D Tusen Takk for svar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...