Gjest nema Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Det står nå at pakken min er lagt til fortolling. Hva skjer så ? Jeg må betale moms & toll for produktet, da det har en høyere verdi. Men hvordan blir dette belastet meg? Pakken blir vell nå sendt videre til meg, så betaler jeg moms + toll når jeg henter den i posten ? Har lest andre plasser at man kan risikere at pakken ligger til fortolling i lengre tid... vil sjå gjerne ha pakken min snart jeg..
Gjest nema Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Nå kom det akkurat opp på sporingen at pakken er fortollet, hva skjer så, og hvordan er den fortollet osv. Er pakken klar for å sendes videre til meg nå ?
nettengel Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Nå kom det akkurat opp på sporingen at pakken er fortollet, hva skjer så, og hvordan er den fortollet osv. Er pakken klar for å sendes videre til meg nå ? Når pakken er ferdig fortollet blir den sendt videre til postkontoret du hører til. Du betaler for toll og fortollingsavgift når du henter pakken på posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå