Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er ikke sikker på om dette blir rett, første innlegget mitt siden jeg er ny bruker:)

men jeg lurer på om det er noen som har noen tips til hårspray, har nettopp klipt håret mitt kort og skulle hatt en hårspray som gir hold utover dagen og ikke bare til at jeg går ut døren.

Så også en hårspray som heter pro touch, er det noen som har noe kjennskap til denne? Ble forundret over prisen som var på 12 kroner og lurer på om det er noe galt med den siden den koster så lite eller om det er et ukjent merke som gjør det.

Håper dere har noen gode tips til meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Got2Be, den røde flasken. Er veldig fornøyd med den:)

Skrevet

Jeg bruker Wella High Hair, den gule.

Jeg er fornøyd med min, men vurderer å kjøpe en annen en neste gang. Kommer da til å spør i frisørsalongen.

Skrevet

Jeg sverger til den rosa hårsprayen fra HM. Husker ikke helt, men tror den heter Proff`s?

Billig er den òg.. :)

Skrevet

tusen takk for alle svar=) skal prøve de ut :)

Skrevet

Big sexy hair tror jeg den heter.. Har den ikke selv, men frisøren brukte den sist gang jeg var der, og den virket veldig bra! Tenkte jeg skulle kjøpe den. Den får du hos frisører! :)

Skrevet
Big sexy hair tror jeg den heter.. Har den ikke selv, men frisøren brukte den sist gang jeg var der, og den virket veldig bra! Tenkte jeg skulle kjøpe den. Den får du hos frisører! :)

Denne er verd hver krone, og gir mye bedre hold enn noen sprayer du vil finne på H&M.

Skrevet

enig i at got 2 be - 2 sexy (rød flaske) er veldig bra. den gule flasken kan også anbefales!!

Skrevet

enig i at got 2 be - 2 sexy (rød flaske) er veldig bra. den gule flasken kan også anbefales!!

Mener dere samme?

Kanskje prøve den når min er tom.

Skrevet

Jeg sverger til John Frieda sin - den er kjempegod og veldig drøy!

Skrevet

Helmet Head. FANTASTISK, og jeg har prøvd en del....

Skrevet
Mener dere samme?

Kanskje prøve den når min er tom.

Nei.. Det ene merket er vel Sexy Hair og det andre er Schwarzkopf! Jeg bruker selv den røde og gule fra Schwarzkopf, bra sprayer!

Fins så klart noen bedre og dyrere da! Sexy Hair er også bra.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...