Gå til innhold

Glykolsyre-pensling hjemme

Anbefalte innlegg

Gjest Fishybusiness
Skrevet

I påsken fikk jeg pakken med 40% glykolsyre jeg bestilte fra Makeupsrtistschoice, og tenkte jeg skulle prøve meg på en kur. 5-10 minutter 2 ganger i uken i 6 uker har jeg lest her på Kvinneguiden at jeg bør ta.

Men - kan jeg gjøre noe feil? Er det noen farer forbundet med dette? Kan jeg skade huden?

Og hvordan kan jeg forvente meg at huden oppfører seg mens jeg er i kuren - blir den stygg?... Har kombinert hud med litt urenheter, og det er derfor jeg vil prøve en slik kur.

Noen med erfaring som vil dele med seg? Har prøvd å søke opp, men finner ikke svar på akkurat dette.

på forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar Hilde Christina! Fin blogg!

Kan du svare meg på dette med farer? Er det noe jeg kan gjøre feil? Hva skjer om jeg reagerer på syren? (jeg bruker MD-serum og rens til daglig).

takk! :)

Skrevet
Takk for svar Hilde Christina! Fin blogg!

Kan du svare meg på dette med farer? Er det noe jeg kan gjøre feil? Hva skjer om jeg reagerer på syren? (jeg bruker MD-serum og rens til daglig).

takk! :)

Takk :)

Følger du "guiden" er det ingen farer. Eneste som er viktig å tenke på er å se an hvordan huden din reagerer. Kommuniserer med mange på mail som bruker hjemmepensling og ingen av dem har hatt noen kriser enda så tror det går helt fint :) Reagerer du på syren vil det begynne å svi og du vil kunne bli rød, men da vasker du den bare av før det har gått 10 minutter og rødme og svie forsvinner raskt. Bruker du MDs serum til vanlig bør det ikke være noe problem. Om du er en av dem som reagerer på syren ville du nok merket det ved bruk av de produktene.

Skrevet

Takk for hjelpen! Da skal jeg prøve :) . fant enda mer info på bloggen din om syre, kjempefint!!!

Synes liksom bare det er litt skummelt å ta sterk syre i ansiktet om du skjønner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...