Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får dere også beskjed om at en vare er "invalid" når dere titter på kosmetikk på eBay? Jeg har kjøpt masse kosmetikk via eBay, men i fjor en gang var det ikke lenger mulig. Beskjeden dukker opp når jeg klikker på en vare for å lese mer, evt. når jeg klikker "buy now". Utrolig frustrerende! Jeg har forsøkt med to ulike brukernavn, men får samme beskjed med begge.

Får dere kjøpt? Eller er det flere med samme problem? Noen som vet hvordan man evt. kan omgå problemet?

Utvalg og priser her hjemme er jo direkte stusselig i forhold til hva man finner der...

Endret av Fat Sally Lee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper kosmetikk på ebay og har aldri fått noen slik beskjed. Kjøpte sist en krem nå i påsken ;) . Merkelig... Mail ebay og spør de?

Skrevet

Jeg ville ha skrevet en mail til ebay og spurt hva det kommer av.

Jeg handler også mye på ebay, men kan ikke alt så jeg aner dessverre ikke hvorfor.

Eneste problemet jeg har er at av og til når jeg vil se nærmere på noe så får jeg sånn feilmeldig på at nettet ikke kan finne siden, men det går seg til etter en stund.

Håper du finner utav det :)

Skrevet

Jeg har mailet eBay, men fikk ikke noe svar... Vel, da får jeg bare lage en ny profil, siden andre nordmenn får kjøpt, er det i hvertfall ikke en beskjed som kommer opp for alle i Norge :)

Skrevet
Prøvd med en annen PC?

Ja, nå har jeg prøvd, og det gikk med samboers pc. Tusen takk!

:tommel:

Skrevet

flott det funket! :D

Ta å rensk litt opp i pcen din ;)

CCleaner og liknende er ikke så verst.

Skrevet

Jepp, verre var det ikke! :)

PC-en min er en Mac, og den er nesten ny, så jeg trodde den var rimelig ren, men jeg skal se om jeg finner en renseprogram for mac. Slitsomt å drive å låne hans pc hele tiden, jeg har mye å ta igjen :ler:

Skrevet
Jepp, verre var det ikke! :)

PC-en min er en Mac, og den er nesten ny, så jeg trodde den var rimelig ren, men jeg skal se om jeg finner en renseprogram for mac. Slitsomt å drive å låne hans pc hele tiden, jeg har mye å ta igjen :ler:

Spurte han nerde-kjærsten min, han har også mac. Han mente at de var litt følsomme, så det kan hende du må endre på oppsettet. Lykke til med shopping:)

Skrevet

Ikke den ting man ikke fr svar på her! :tommel:

Forresten så fungerer det visst i Firefox, men ikke med Opera. Trist, siden jeg er hardnakket tilhenger av norsk næringsliv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...