Honesty Skrevet 16. april 2009 #21 Del Skrevet 16. april 2009 Supert trur jeg må teste det Noen som har peil om det er billigere på nett? Det var ikke så utrolig dyrt på parfymeri, heller, kanskje litt over 300? Du får dessuten veldig mye for pengene, for etuiet er stort, og det følger også med en brukbar kost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #22 Del Skrevet 16. april 2009 Estee Lauder har veldig mange forskjellige typer solpudder, ikke lett å vite hvilken det er snakk om her? Noen som har prøvd dette fra Estee Lauder: http://www.strawberrynet.com/makeup/estee-.../76171/?#DETAIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #23 Del Skrevet 16. april 2009 Det var ikke så utrolig dyrt på parfymeri, heller, kanskje litt over 300? Du får dessuten veldig mye for pengene, for etuiet er stort, og det følger også med en brukbar kost. Må nesten le litt, for vi har virkelig forskjellig oppfatning av hva som er dyrt når det gjelder et solpudder. Jeg tenker det er ok om det ligger rundt 200,- (Maks 250) noe man gjerne får det for på nettet. Men over 300,- er dyrt. Men husker du hva det solpudderet du har fra estee lauder heter? Er så mange forskjellige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 16. april 2009 #24 Del Skrevet 16. april 2009 Må nesten le litt, for vi har virkelig forskjellig oppfatning av hva som er dyrt når det gjelder et solpudder. Jeg tenker det er ok om det ligger rundt 200,- (Maks 250) noe man gjerne får det for på nettet. Men over 300,- er dyrt. Men husker du hva det solpudderet du har fra estee lauder heter? Er så mange forskjellige.. Jeg er kanskje blitt prisherdet etterhvert. Men i forhold til mengde, er ikke dette spesielt dyrt. Fra spøk til alvor: Det jeg har, er dette (Soft Matte bronzer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå