Gå til innhold

Beste solpudder

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Supert trur jeg må teste det :) Noen som har peil om det er billigere på nett?

Det var ikke så utrolig dyrt på parfymeri, heller, kanskje litt over 300? Du får dessuten veldig mye for pengene, for etuiet er stort, og det følger også med en brukbar kost. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke så utrolig dyrt på parfymeri, heller, kanskje litt over 300? Du får dessuten veldig mye for pengene, for etuiet er stort, og det følger også med en brukbar kost. :)

Må nesten le litt, for vi har virkelig forskjellig oppfatning av hva som er dyrt når det gjelder et solpudder. Jeg tenker det er ok om det ligger rundt 200,- (Maks 250) noe man gjerne får det for på nettet. Men over 300,- er dyrt.

Men husker du hva det solpudderet du har fra estee lauder heter? Er så mange forskjellige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten le litt, for vi har virkelig forskjellig oppfatning av hva som er dyrt når det gjelder et solpudder. Jeg tenker det er ok om det ligger rundt 200,- (Maks 250) noe man gjerne får det for på nettet. Men over 300,- er dyrt.

Men husker du hva det solpudderet du har fra estee lauder heter? Er så mange forskjellige..

:sjenert: Jeg er kanskje blitt prisherdet etterhvert. Men i forhold til mengde, er ikke dette spesielt dyrt.

Fra spøk til alvor: Det jeg har, er dette (Soft Matte bronzer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...