Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. april 2009 #1 Del Skrevet 13. april 2009 Nå nærmer det snart med solpuddersesong. Så jeg lurte på om noen har noen favoritter? Hørt Isadora ska være ganske bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megsann Skrevet 13. april 2009 #2 Del Skrevet 13. april 2009 Isadora er absolutt best:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #3 Del Skrevet 13. april 2009 chanel og dior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 14. april 2009 #4 Del Skrevet 14. april 2009 Selv liker jeg best NARS sitt solpudder i "Laguna" De fleste solpudder jeg har prøvd blir litt for oransje og det er som regel altfor mye shimmer og glitter, men Laguna er en mer matt brunfarge som er naturlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #5 Del Skrevet 14. april 2009 Estee Lauder sitt er fint, det med to farver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 14. april 2009 #6 Del Skrevet 14. april 2009 Everyday Minerals Waffe Cone (med shimmer) og Too Faced Chocolate Soleil (helt matt). Per nå de eneste jeg synes duger, det aller meste annet blir for orange, tetter porer eller har elendig holdbarhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Linnea_* Skrevet 14. april 2009 #7 Del Skrevet 14. april 2009 Everyday Minerals Waffe Cone (med shimmer) og Too Faced Chocolate Soleil (helt matt). Per nå de eneste jeg synes duger, det aller meste annet blir for orange, tetter porer eller har elendig holdbarhet Too faced pudderet er kjempebra! Blir ikke oransj i det hele tatt:) Ser veldig naturlig ut siden det er matt. Men det har vel poretettende ingredienser? De fleste produkter som ikke er mineral sminke gjør vel det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 14. april 2009 #8 Del Skrevet 14. april 2009 Estee Lauder sitt er fint, det med to farver. likte dette best før men er egentlig ornasje dette og på meg. tilåmed farge nr. 2 Elsker da the body shop sine solpudder kuler. gir nydelig glød:) det store solpudderet til Isadora er også veldig fint og holder hele dagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poker face Skrevet 14. april 2009 #9 Del Skrevet 14. april 2009 Lanóme hadde en solpudder jeg var kjempe fornøyd med. nå bruker jeg i.d :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #10 Del Skrevet 14. april 2009 Chanel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 14. april 2009 #11 Del Skrevet 14. april 2009 overrsaket over at ingen har nevnet guerlain sitt solpudder! verdens beste, men ganske dyrt da... men jeg har hatt mitt i to år nå, så varer i evigheter=) denne er perfekt for blondiner =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 14. april 2009 #12 Del Skrevet 14. april 2009 overrsaket over at ingen har nevnet guerlain sitt solpudder! verdens beste, men ganske dyrt da... men jeg har hatt mitt i to år nå, så varer i evigheter=) denne er perfekt for blondiner =) Vudert dette lenge jeg da,men hver gang jeg kommer på det så er det for dyrt:p hehe. koster 400 kr eller noe sånt? snart tom for solpudder så hadde vert greit om eg som gir fin glød og er for blondiner. jeg er naturlig blond men farger det mørk. skal jeg velge nr 1 da eller nr 2, hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 14. april 2009 #13 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. april 2009 #14 Del Skrevet 15. april 2009 likte dette best før men er egentlig ornasje dette og på meg. tilåmed farge nr. 2 Elsker da the body shop sine solpudder kuler. gir nydelig glød:) det store solpudderet til Isadora er også veldig fint og holder hele dagen:) Ja jeg har hørt Estee Lauder ska være veldig bra, men du sier det er for oransje? Vet du hvor mye bodyshop sine solpudderkuler koster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 15. april 2009 #15 Del Skrevet 15. april 2009 Ja jeg har hørt Estee Lauder ska være veldig bra, men du sier det er for oransje? Vet du hvor mye bodyshop sine solpudderkuler koster? hei gjen:) jeg fant ut pga mitt blir for mørk til meg nå er fordi jeg har farge nr 3 i Estee lauder sitt. men er nydelig til sommeren:) The body shop sine solpudder kuler koster 200,-kr ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. april 2009 #16 Del Skrevet 16. april 2009 Er det noen som har testet Dr. H sitt solpudder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #17 Del Skrevet 16. april 2009 kan noen gi en kjapp innføring ang solpudder? jeg bruker id pudder, rouge og den vanlige pakka året rundt, også om sommeren. men solpudder høres jo snasent ut da. så, hvordan gjør man dette, underlag, osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. april 2009 #18 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg bruker dette! Love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 16. april 2009 #19 Del Skrevet 16. april 2009 Ja jeg har hørt Estee Lauder ska være veldig bra, men du sier det er for oransje? Solpudderet fra Estee Lauder i nr. 1 er kjempebra, og ikke oransje i det hele tatt. Det er brunt, ikke oransje, og veldig naturlig til lys og medium hudtone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. april 2009 #20 Del Skrevet 16. april 2009 Solpudderet fra Estee Lauder i nr. 1 er kjempebra, og ikke oransje i det hele tatt. Det er brunt, ikke oransje, og veldig naturlig til lys og medium hudtone. Supert trur jeg må teste det Noen som har peil om det er billigere på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå