Gjest Fuglehue Skrevet 14. juli 2003 #1 Del Skrevet 14. juli 2003 hei jeg bruker trionetta og det er alltid like skummelt dagene etter de siste gule "hvorfor har jeg ikke fått mensen???" greier. Så hvor lang tid tar det ca før den kommer etter man har tatt siste pilla på brettet? Grunnen til at jeg er uvitende er at jeg før har fått mensen mens jeg gikk på de gule :evil: håper på raskt svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 14. juli 2003 #2 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg tror det kommer an på når du begynte på pillene. Den siste gule pilla mi er på en tirsdag, jeg får mensen på lørdagen. Tenkte som deg i begynnelsen, men etterhvert fant jeg ut at mesen er regelmessig, bare ikke på den dagen den egentlig skal komme for å si det sånn... Var sikkert ikke så mye hjelp i dette, men jeg håper du forstår litt hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 14. juli 2003 #3 Del Skrevet 14. juli 2003 Jo men også skal jo pilla være ganske så sikker? Er jo alltid redd for å bli gravid, typisk meg, men det går sikkert bra får jeg håpe håpe håpe... Surrer aldri med pillene iallfall, og utsatte mensen med 3 piller, kanskje den bare er på ferie og tar ekstra lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 14. juli 2003 #4 Del Skrevet 14. juli 2003 P- piller er jo det sikreste prevensjonsmiddelet, men det går likevel an å bli gravid selv om du går på p- piller. Kusina til venninna mi fikk to unger hun, selvom hun gikk på p- piller. Men sjansen er svært liten, så jeg tror ikke du trenger bekymre deg. Slapp av, mensen kommer nok om et par dager! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 14. juli 2003 #5 Del Skrevet 14. juli 2003 Ok jeg tar det heller med ro, for mange bkymringer gør meg huegal æsdårlig tastatur forresten :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå