Gjest Papirkurven Skrevet 17. april 2009 #41 Skrevet 17. april 2009 God idè med scrapping, men foreslår at du tar det litt videre: Har du ikke selv, se om du kan få lånt et digitalt speilreflekskamera (med stort minnekort!). Øv deg litt på forhånd på å ta bilder (disse sletter du jo bare igjen. Så ta du masse (hundrevis!!!) bilder i vielsen og etterpå. Tror ikke folk får nok minner fra "dagen sin" Selv om ikke alle bildene blir helt perfekte kan man gjøre mange bedre ved å "croppe" osv i photoshop. Selve albumet eller albumene kan du pakke inn og gi i bryllupet. Velge ut de beste bildene og lag noen fine minner til brudeparet:) ehh...det var den orginale planen da. Jeg var fotograf både i søster og vennines bryllup og tar alltid hundrevis av bilder Svogeren min hadde investert i speilrefleks og broren skulle ta bildene, men de skjønte ikke instillingene, så bildene ble litt rare og de spurte om de kunne bruke mine bilder som takkekort, tatt med kamera fra prix. Det er ikke alltid utstyret det kommer an på, men den som bruker det Jeg gjør av og til en del med bildene på pcen, men scrapping består jo veldig mye i beskjæring ("cropping"). Gleder meg veldig til dette prosjektet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå