Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Sist gang jeg var hos frisøren så diskutere te jeg og frisøren min litt forskjellige shampoer/balsamer og nå kan jeg ikke huske navnet på en hun anbefalte, så prøver her (Jeg kan jo selvfølgelig dra innom frisøren hvis det er krise, men det vil jeg ikke si det er hehe..) Jeg har farget, SLITT/tynt hår, og hun nevnte en rosa rosaflaske som visstnok skal være god for denne typen hår. Det er ikke Redken (den bruker jeg), L'oreal el.l. Noen som vet hvilken hun kan ha ment, evt har npoen bra shampoer for å friske opp håret mitt?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Sist gang jeg var hos frisøren så diskuterte jeg og frisøren min litt forskjellige shampoer/balsamer og nå kan jeg ikke huske navnet på en hun anbefalte, så prøver her (Jeg kan jo selvfølgelig dra innom frisøren hvis det er krise, men det vil jeg ikke si det er hehe..) Jeg har farget, SLITT/tynt hår, og hun nevnte en rosa shampoflaske som visstnok skal være god for denne typen hår. Det er ikke Redken (den bruker jeg), L'oreal el.l. Noen som vet hvilken hun kan ha ment, evt har noen bra shampoer for å friske opp håret mitt? Hjelpes, mange skrivefeil jeg skrev da.. Får prøve å rette opp her..
fregnen Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Helt sikkert Kerastase: http://www.lookfantastic.com/haircare/sham...poo)-250ml.html
Gjest MAA Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Tigi kanskje ja.. Ikke Kerastase, Bain Mirror.. som håret er beskrevet, håper jeg frisøren anbefalte Bain De Force, da denne er for slitt og kjemisk behandlet hår:) Vil absolutt anbefale Kerastase produkter!!!!! :D
Avalon Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Hvis jeg husker riktig så er den rosa shampoen fra loreal (frisørshampoen) for farget hår, men den gule fra loreal er for skadet/slitt kjemiskbehandlet hår... du kan sjekke ut www.blivakker.no, der ser du hva shampene er for, og du kjenner kanskje igjen flasken? Tigi dumb blond er også for kjemiskbehandlet hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå