Gå til innhold

Hva skriver man i annonsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skriver man i annonsen i avisen? Noen forslag?

Feks.

Kari Olsen (Mosjøen) og Nils Nilsen (Tønsberg),

gifter seg i Odal Kirke lørdag 25.april 2009.

Adresse for dagen: Hakkebakkeskogen Hotell, 1525 Odal

Eller noen andre, bedre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva skriver man i annonsen i avisen? Noen forslag?

Feks.

Kari Olsen (Mosjøen) og Nils Nilsen (Tønsberg),

gifter seg i Odal Kirke lørdag 25.april 2009.

Adresse for dagen: Hakkebakkeskogen Hotell, 1525 Odal

Eller noen andre, bedre forslag?

Jeg syns forslaget ditt så bra ut :)

Stedsnavnet man skriver bak navnet i parantes,-skal dette være stedet vi er oppvokst/kommer fra?

Er det også vanlig å sette inn en annonse i lokalavisen selv om man skal gifte seg i utlandet?

Skrevet

Hvorfor setter man egentlig inn slike annonser? For å sanke gaver fra naboer og andre bekjente???

Skrevet
Jeg syns forslaget ditt så bra ut :)

Stedsnavnet man skriver bak navnet i parantes,-skal dette være stedet vi er oppvokst/kommer fra?

Er det også vanlig å sette inn en annonse i lokalavisen selv om man skal gifte seg i utlandet?

Stedsnavnet er vel der man kommer fra, er det ikke? Eller skriver man der man bor sammen nå?

I vår lokalavis står det ofte annonse på de som gifter seg utenland også. Men det varierer sikkert.

Skrevet
Hvorfor setter man egentlig inn slike annonser? For å sanke gaver fra naboer og andre bekjente???

Er ikke derfor vi skal gjøre det... Men det er jo mange som setter inn annonse i lokalavise da, i alle fall der vi kommer fra...

Skrevet

Jeg vet om mange som synes det er veldig koselig å lese i avisen at mennesker de vet om gifter seg. Jeg liker også å lese om bryllup og fødsler i livene til f.eks. barndoms vennindene mine, og andre jeg ikke har kontakt med lenger.

Så vi skal ha annonser i avisene på hjemstedene våre. :jepp:

Skrevet
Jeg vet om mange som synes det er veldig koselig å lese i avisen at mennesker de vet om gifter seg. Jeg liker også å lese om bryllup og fødsler i livene til f.eks. barndoms vennindene mine, og andre jeg ikke har kontakt med lenger.

Så vi skal ha annonser i avisene på hjemstedene våre. :jepp:

Bra ikke alle tror det er for gavene man setter inn annonse da :)

Skrevet

Jeg synes det er hyggelig å lese at gamle kjente har giftet seg eller fått barn, derfor tenker jeg at andre sikkert også synes det er hyggelig. Skriver man adresse for dagen er det nok mer i forventning av gave, men dette kuttet vi ut.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Om en setter inn annonsen før bryllupet med dato for bryllupet og lokale for dagen så er det for å få gaver.

De fleste jeg kjenner til setter inn brudebilde i en liten notis i lokalavisen etter bryllupet.

Gjest Gjest_sommerbrud_*
Skrevet

Vi kommer til å sette inn en annonse i avisen før bryllupet. Hvis det er noen enn de vi har invitert som har lyst til å komme så vet de når og hvor vi skal gifte oss. NAboer og kolleger:)

Skrevet

Vi skal sette inn i lokalavisa. Tror jeg ser litt i avisa i løpet av sommeren hva alle andre har skrevet ;) har liksom ikke gjort dette før :fnise:

Det er visstnok noe man bare gjør har jeg skjønt, også er det koselig for venner, naboer, kolleger o.l. å lese om det. Hadde vært hyggelig om de ville komme å se i kirken. De aller fleste har nok fått med seg datoen, men sikkert ikke klokkeslettet.

Sted for dagen tror jeg vi dropper uansett, er vel der alle tyvene finner ut hvor de skal se etter gaver og alkohol om natta.

Skrevet
Sted for dagen tror jeg vi dropper uansett, er vel der alle tyvene finner ut hvor de skal se etter gaver og alkohol om natta.

Ikke bare det. Når du forteller hvor du befinner deg under bryllupet vet tyvene også hvor du IKKE er, nemlig hjemme. ;) Jeg har faktisk sett flere avisartikler om innbrudd hjemme hos folk mens de har giftet seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...