Gjest karinaaaaa Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Heeeelt feil ja. *grøsser* Vil du ikke høre grunnen??? Den er veldig god da!
Gjest Gjest_martine_* Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Jeg har hatt oralsex med en tremening, men jeg "kjente" han på en måte ikke, så han var som en fremmed. Jeg syns tanken om å ha sex med familie er kjempe ekkelt, nærmere en tremening syns jeg er galt.
Gjest Gjest_martine_* Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Vil du ikke høre grunnen??? Den er veldig god da! Jeg vil vite det? Men hvis det er noe kjempe ekkelt noe, så vil jeg helst ikke vite det?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Jeg har hatt oralsex med en tremening, men jeg "kjente" han på en måte ikke, så han var som en fremmed. Jeg syns tanken om å ha sex med familie er kjempe ekkelt, nærmere en tremening syns jeg er galt. Jeg har sikkert 200 slektninger jeg ikke kjenner, men de er fortsatt slektninger jeg ikke kan ha sex med... Fins nok av andre folk i denne verden...
Gjest karinaaaaa Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Jeg vil vite det? Men hvis det er noe kjempe ekkelt noe, så vil jeg helst ikke vite det? Det er ikke kjempeekkelt å ha sex, er du helt frigid eller??
Gjest Gjest_martine_* Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Det er ikke kjempeekkelt å ha sex, er du helt frigid eller?? Hvor står det at jeg syns sex er ekkelt? Mente hvis det var far eller bror, for da vil jeg ikke vite det, det syns jeg er ekkelt!!!!
Gjest Gjest_martine_* Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 Jeg har sikkert 200 slektninger jeg ikke kjenner, men de er fortsatt slektninger jeg ikke kan ha sex med... Fins nok av andre folk i denne verden... Jeg er ikke stolt over det, jeg var bare 16 år, ble nesten forelsket i han ved første blitt(en sånn 16 års følelse). Hadde aldri sett han før, møtte han i et bryllup, har aldri sett han etter bryllupet. Det ville ikke ha skjedd den dag idag, men det har skjedd, gjort er gjort, spist er spist!
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #10 Skrevet 13. april 2009 Det er ikke kjempeekkelt å ha sex, er du helt frigid eller?? Kan du ikke lese? Hva har dette med innlegget hennes å gjøre? Du skjønner at overskriften din høres litt syk ut?
Gjest karinaaaaa Skrevet 13. april 2009 #11 Skrevet 13. april 2009 Kan du ikke lese? Hva har dette med innlegget hennes å gjøre? Du skjønner at overskriften din høres litt syk ut? Hva er egentlig sykt med sex??? Dere er jo helt gale!
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #12 Skrevet 14. april 2009 Det er vel ikke akkuart helt krise å ha sex med en tremenning. Værre om det hadde vært søskenbarn fks.
Helen Skrevet 14. april 2009 #14 Skrevet 14. april 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Methuselah Skrevet 14. april 2009 #15 Skrevet 14. april 2009 Er det feil ja Men for min del kan folk ha sex med hvem de vil så lenge begge er av lovlig alder og det skjer frivilig Men feil ja er det galt ja. Er de som gjør det syke ja.
Gjest tollef Skrevet 14. april 2009 #16 Skrevet 14. april 2009 Hadde Angelina Jolie ligget klar i senga, tror jeg ikke jeg hadde stoppet selv om hun hadde sagt vi var søskenbarn...
Gjest Methuselah Skrevet 14. april 2009 #17 Skrevet 14. april 2009 Angelina Jolie Gud hvordan mennesker kan synes hun er fin er ufatelig jeg hadde ikke ligget med henne om jeg hadde fått 500 milliarder.
Ethereal Skrevet 14. april 2009 #18 Skrevet 14. april 2009 Hvor nær slektning er det da? Tremening eller lenger ut syns jeg er helt greit. Det kommer selvfølgelig litt an på hva slags forhold man har til hverandre. Jeg kunne for eksempel ikke hatt sex med storebroren til bestevenninna mi. Han er som en bror for meg. Men å ha sex med en tremening som jeg aldri har hatt noe slags forhold til? Absolutt.
Einar Skrevet 14. april 2009 #19 Skrevet 14. april 2009 Kommer kanskje an på hvor fjern slektningen er..,..?
Rimmern Skrevet 14. april 2009 #20 Skrevet 14. april 2009 Tremenninger og lengre ut er så lite i slekt at det eksisterer ingen problemer forbundet med dette, med mindre det er noe som gjentar seg generasjon etter genrasjon etter generasjon. Videre er det heller ikke incest å ha sex med søskenbarn eller tanter/onkler. Juridisk sett, altså. Søskenbarn kan også gifte seg etter et par formaliteter ("søke kongen om lov", som det het før). Tanter/onkler og nevøer/nieser kan selvsagt ikke gifte seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå