Gjest Juju_ Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Mulig dette er feil sted å poste denne, men prøver! Noen som har noen utesteder for en 20 åring å anbefale i Bergen?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Mulig dette er feil sted å poste denne, men prøver! Noen som har noen utesteder for en 20 åring å anbefale i Bergen? Scotchman, ovenpå, mojo
amyrlinn Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Scotchman, ovenpå, mojo + metro, studenten, tiger tiger, silver.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Scotchman, ovenpå, mojo Er det scotchman i Bergen? Hvor ligger den? (Teskje-forklaring, er ikke lommekjent..) Er dette typisk ungdomsplass da? For det er det ikke i Oslo..
Gjest Methuselah Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Det var et ute ved Minde eller Hjellestad ved en Joker butikk men jeg vet ikke om den er der lenger. Den var ganske godt gjemt bak ved kaia så den er kanskje lagt ned men om den fremmdeles er der vet jeg ikke. Men om den er der så ambefaler jeg den
Frk edderkopp Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 TigerTiger, scotchman og kanskje Hulen Hvis du liker litt rocka plasser så kanskje Garage
Antagonist Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Hvilke type steder er du ute etter da? Rolig og avslappet for samtale? Dansing? Sjekking? Hvilken type musikk skal det være? Studentmiljø?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå