Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Hei! For noen år tilbake så jeg en film som jeg ikkje husker navnet på. Den handler om ett barn som blir født av en narkoman, og hun ligger barnet i en container. Barnet blir funnet av de som tømmer bosset og blir sendt til sykehus der han får behandling for abstinenser. Om jeg ikkje husker helt feil så var det en dame på det sykehuset som tok til seg barnet. Så noen år etter kommer moren og vil ha barnet tilbake, så ble det en rettsak.. så husker jeg ikkje slutten.. Barnet kan kanskje hete Jeremaiha eller noe sånt. Er det noen som kjenner igjen historien og kanskje ve hva filmen heter?? Har så lyst å se den igjen.. Vennligst hilsen Anne.
Passive Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Den husker jeg! En svart unge sant? Som het Isaiah? Losing Isaiah heter den.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Den husker jeg! En svart unge sant? Som het Isaiah? Losing Isaiah heter den. Stemmer det!! Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå