Gjest Juju_ Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 (endret) Vurderer å kjøpe en pomeranian valp:) Lurer på om noen har erfaringer med denne rasen? Røyter de fryktelig mye? Gode oppdrettere? Krever at stamtavle er med! Har vokst opp med hund, både små og store, så vet hva som kreves for å ha hund;) og nei, har ikke tenkt å gå rundt med den i vesken! Endret 13. april 2009 av Juju_
Passive Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Nabokjerringen på 100 har en Pom, gud i musen for en gneldrebikkje. Men det er val strengt tatt damen sin feil... Den røyter seg nesten naken 1-2 ganger i året. Pass opp for useriøse pengegriske oppdrett. Hund i veske er ut, nå er det katter man skal ha.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 For å komme med et seriøst svar fra ei som har pom sjøl så vil jeg absolutt anbefale rasen! En hund er hva man gjør den til, uansett rase. De har mye pels og røyter jo litt, men jeg synes ikke det er så mye i forhol til hårmengden. Er snill og rolig, men samtidig full av energi! Bruker min i agility, og det trives den godt med. De trenger å bruke hodet litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå