Gå til innhold

Skadelig??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Sjågjest

Har såvidt prøvd analsex. Lurer på om det er skadelig for endetarmen? Håper noen kan gi meg ett godt svar på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ingen lege, men utifra det jeg vet er det ikke skadelig så lenge man er forsiktig, og tar seg god tid.

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om man praktiserer analsex veldig mye, tror jeg man kan bli litt slapp i "fiseringen" etterhvert ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg tror jeg har hørt at mannen ikke skal trenge helt inn... og at det bør gjøres forsiktig liksom, endetarmen er jo ikke lagd for den slags aktivitet da... er jo ikke veldig tøyelig og med masse slimhinner som i vagina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, det er faktsik skadelig!

- Man blir etter hvert slapp, og risikerer etter hvert å "lekke!"

- Endetarmen er full av bakterier og det er derfor VELDIG viktig at man ikke hopper mellom hullene uten å skifte kondom fordi disse bakteriene er farlige om de kommer inn i vagina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ja, det er faktsik skadelig!

- Man blir etter hvert slapp, og risikerer etter hvert å "lekke!"  

- Endetarmen er full av bakterier og det er derfor VELDIG viktig at man ikke hopper mellom hullene uten å skifte kondom fordi disse bakteriene er farlige om de kommer inn i vagina

Vet ikke om de er så farlige, men de lager inni helvetes vond lukt - du går rundt og lukter som en baby med full bleie.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...