Gjest Sjågjest Skrevet 14. juli 2003 #1 Del Skrevet 14. juli 2003 Har såvidt prøvd analsex. Lurer på om det er skadelig for endetarmen? Håper noen kan gi meg ett godt svar på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 14. juli 2003 #2 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg er ingen lege, men utifra det jeg vet er det ikke skadelig så lenge man er forsiktig, og tar seg god tid. Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #3 Del Skrevet 14. juli 2003 Om man praktiserer analsex veldig mye, tror jeg man kan bli litt slapp i "fiseringen" etterhvert ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2003 #4 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg tror jeg har hørt at mannen ikke skal trenge helt inn... og at det bør gjøres forsiktig liksom, endetarmen er jo ikke lagd for den slags aktivitet da... er jo ikke veldig tøyelig og med masse slimhinner som i vagina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #5 Del Skrevet 16. juli 2003 Ja, det er faktsik skadelig! - Man blir etter hvert slapp, og risikerer etter hvert å "lekke!" - Endetarmen er full av bakterier og det er derfor VELDIG viktig at man ikke hopper mellom hullene uten å skifte kondom fordi disse bakteriene er farlige om de kommer inn i vagina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2003 #6 Del Skrevet 16. juli 2003 Ja, det er faktsik skadelig! - Man blir etter hvert slapp, og risikerer etter hvert å "lekke!" - Endetarmen er full av bakterier og det er derfor VELDIG viktig at man ikke hopper mellom hullene uten å skifte kondom fordi disse bakteriene er farlige om de kommer inn i vagina Vet ikke om de er så farlige, men de lager inni helvetes vond lukt - du går rundt og lukter som en baby med full bleie..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå