Gå til innhold

Bridezillas


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Serien går här i Sverige också och jag kan bara hålla med om att det är sanslöst vad brudarna håller på med. Det är inte bara kostnaden och storleken som gör nåt (vill de lägga ner $100 000 på EN dag är det väl deras sak). Jag reagerar på hur brudarna förändras, hur hemska de kan bete sig över småsaker, hur deras stackars blivande makar blir överkörda och varken får ha talan eller önskemål om dagen. Det är BRUDENS dag, inte deras... det är lite galet tycker jag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

*Brrrrr* Får nesten frysninger nedover ryggen av å se slik jeg......

Det virker ikke som om det er det lykkelige paret som skal forenes, men det ytre som skal framstå så perfekt og flott. :wink:

Hvordan takle dagliglivet etterpå??? Det må jo bli kjedelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!

Det var min umiddelbare reaksjon på programmet/ serien.

Min kjære er heldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Er vel noen her i Norge og som bruker disse summene på kjole?

Min kjole kostet mye mer, men det var en Vera Wang kjole.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summer/ priser er i seg selv ikke det verste. Det som gjør det ille er hva det går på bekostning av (hus) og hvordan de ble "monstere" og var hysteriske for en hver liten ting.

og hun som sto der med dådyrøynene og ba om et smykke til $8000,- .... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Guapa

:hoho:

Synes de damene var så morsomme.

Får håpe jeg ikke blir så selvopptatte som dem.

Ikke rart folk skiller seg igjen kort tid etter bryluppet.

:hoho::hoho::hoho: la Guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjole kostet mye mer, men det var en Vera Wang kjole.

Minnie

Venta på den fra deg, du klarte ikke å la være, nei....

Pussig at du blir ledd av..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Tok det opp og så det i går. Var helt sjokkert,jeg! Summene er en ting, hvis de har råd. Men HOLDNINGENE!!!???? Hun Vanessa var jo rett og slett grusom, og sikkert skilt allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Pussig at du blir ledd av..... :hoho:

Føler vel ikke at jeg blir ledd av- men det å legge mye penger i kjolen er jo ganske vanlig. Når det gjelder Bridezilla's så er det jo helt ekstremt og jeg har mine tvil om hvor mye av dette som er ekte og hva som er rent skuespill.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er dyrt avhenger jo av hva man har råd til.

I USA er det vel ikke uvanlig å ta opp lån både for å få råd til bryllupet, og til og med til ringene som jo skal ha stooore stener. Det har jeg liten forståelse for, men det blir jo artige tv-serier av det, da.

Og så hun blondie som hele tiden sa: "vi er enige om..." , "vi føler begge...." mens forloveden satt vsa. med panikk i blikket :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Føler vel ikke at jeg blir ledd av- men det å legge mye penger i kjolen er jo ganske vanlig. Når det gjelder Bridezilla's så er det jo helt ekstremt og jeg har mine tvil om hvor mye av dette som er ekte og hva som er rent skuespill.

Minnie

Jeg kan ikke si at jeg synes det er vanlig å bruke over 20000 kr for en kjole, men igjen det er min mening. Jeg betalte kr 2500 for min kjole, måtte sy den inn litt så prisen kom opp i 3500 kr når den var ferdig til bruk. Det hadde aldri falt meg inn at jeg skulle bruke over 20 000 kr på en kjole som jeg bruker en gang.

Hele bryllupet våres kommer på ca 50 000 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Engel, ikke pålogget

En venninne av meg som har bodd i USA fortalte at vanlig pris på forlovelsesringen til "bruden" var 3 månedslønner for brudgommen... Så de har nok et annet syn på hvor mye penger som skal brukes til bryllup.

Må innrømme at jeg gleder meg litt til programmet i kveld... Det er jo underholdende med disse hysteriske brudene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Jeg skal helt klart se på jeg også ja :D Moro å se på var det, tror ikke min kjære synes det samme men... Han lar nå meg få se på siden jeg synes det er artig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, vi skal se på... prøver å skremme sambo bort fra rosenrøde bryllups-tanker. Det virket absolutt forreige mandag og jeg regner ikke med at det er mer normale tilstander i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...