Gjest Madley Skrevet 14. juli 2003 #1 Del Skrevet 14. juli 2003 Så dere på TvNorge på 21.30 i dag eller??? Klarer bare ikke å ta disse menneskene seriøst! Vet at det er den viktigste dagen å alt det der blablabla...men sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 14. juli 2003 #2 Del Skrevet 14. juli 2003 Helt sinnsykt. Blir nesten trist av å se slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. juli 2003 #3 Del Skrevet 14. juli 2003 Synes det er grusomt å se sånt. Tenk å prioritere et stort bryllup til fordel for et hus. :o Jeg blir også trist av å se sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. juli 2003 #4 Del Skrevet 14. juli 2003 Og jeg hadde vært kjempesnill og latt min elskede forlovede se på 24 først og han skulle ta opp brudene til meg så jeg skulle se det etterpå.... og trur dere ikke idioten tok opp på tv3 isteden!! Han skal jammen være glad for at jeg er så glad i han...... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 14. juli 2003 #5 Del Skrevet 14. juli 2003 He he.. jeg lo litt for meg selv da det ene paret sa at de vurderte å kjøpe hus for pengene.. men valgte å bruke ALT på bryllup istedet! Stakkars mennesker.. for noen prioriteringer! Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 14. juli 2003 #6 Del Skrevet 14. juli 2003 Skal ærlig innrømme at jeg noen ganger har tenkt at det gikk litt over stokk og stein i diskusjonene her på bryllupsforum... Men jeg lover at det skal jeg ALDRI mer tenke...ikke etter å ha sett disse jentene nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. juli 2003 #7 Del Skrevet 14. juli 2003 Denne serien er en gave sendt fra himmelen for min del. Sambo har i mange år bablet om å gifte seg, mens jeg har nektet. Når han så dette programmet erklærte han høyt og tydelig: "Fy f***, vi driter i å gifte oss a!?" Men jeg er jo ærlig da og fortalte han at New Yorkere kanskje er en smule eksentriske og sånt. Og at et bryllup her i Nogre kanskje ikke koster mer enn mellom 60 og 100.000 kroner. Nå er han i full gang med å tenke ut hva disse pengene kunne brukes til ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. juli 2003 #8 Del Skrevet 14. juli 2003 Stakkars mannfolka så litt tafatte og oppgitte ut til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 14. juli 2003 #9 Del Skrevet 14. juli 2003 Søren, jeg glemte det! Vel, jeg har stort sett ikke sett på TV siden uka før vi giftet oss (en drøy måned altså). Ikke en gang nyhetene får vi med oss :-( Går det i reprise en eller annen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 14. juli 2003 #10 Del Skrevet 14. juli 2003 Det gikk litt over stokk og sten ja. Jeg ville aldri i verden prioritert bryllup fremfor hus, en stor dag mot et sted å bo resten av livet... Altså jeg skjønner at kjolen er viktig, at den skal sitte pent og alt det der, men 5000 dollar minst på blomster... :o Her snakker vi store penger altså. Og hun som faren la 100 000 dollar i bryllupet for, altså jeg vet ikke helt kursen om dagen, men man får jo et helt hus for nesten samme summen jo (Om man ikke bor i Oslo men litt mindre by). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 14. juli 2003 #11 Del Skrevet 14. juli 2003 Og hun som faren la 100 000 dollar i bryllupet for, altså jeg vet ikke helt kursen om dagen, men man får jo et helt hus for nesten samme summen jo (Om man ikke bor i Oslo men litt mindre by). 100 000 dollar er sånn cirka rundt regnet om til norske kroner... 720 000 norske kroner!!! Det er jo helt villt! Tenk hun ene da som kjøpte seg en kjole til 3000 $ ???..... Halloooo..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 15. juli 2003 #12 Del Skrevet 15. juli 2003 Tenk hun ene da som kjøpte seg en kjole til 3000 $ ???..... Halloooo..... :o Som blir 21.739,5 nkr. Er vel noen her i Norge og som bruker disse summene på kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 15. juli 2003 #13 Del Skrevet 15. juli 2003 Prisen for hele vårt bryllup brukte hun ene på blomster... Stakkars menn - de så jo helt fortapte ut til tider. Er det noe rart om noen av disse ekteskapene ender i skilsmisse når de får se brudene sine på det verste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 15. juli 2003 #14 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg fikk meg mang en god latter under programmet - og kan ikke annet enn å synes synd på disse jentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #15 Del Skrevet 15. juli 2003 ehhhh...syns disse damen bare virket halvparten så gærne som noen som er her inne påbryllupsforumet.....syns folk ler litt for høyt og frekt her.....Syns å huske att det er flere jeg har lest om her inne som har hatt designersydde kjoler til over 30.000 nok, vært aktive i flere år, snakker ikke om annet enn serviett ringer etc..... Nei, etter å ha vært her inne, skal det mer til for å sjokkere meg. Måtte bare få sagt det!: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #16 Del Skrevet 15. juli 2003 enig med forrige gjest jeg hadde forventet noe verre enn disse jentene.. før jeg begynte å vanke her på KG, så hadde jeg nok blitt noe mer paff av dem ja... men jeg er herdet nå vanvittig, ja.. men det er det mye som er.. selv vil jeg gjerne gifte meg med min kjære.. men vi har begge mistet lysten på noe særlig til feiring.. vi vil feire oss to bare oss.. med en lang reise eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 15. juli 2003 #17 Del Skrevet 15. juli 2003 Man får litt vond smak i munnen, det er helt klart. Synes spesielt at det var bra da hun negerdama begynte å gråte når hun forklarte hvordan brudeparet hun skulle ha på kaken så ut!!! Og $5 000 på blomster, $100 000 på bryllup? Nei, takke seg til! Og det er jeg som driver med serviettringer, som mange av dere synes er pirkete og detaljert, men jeg får også et bryllup til 50 000 kr og har 65 personer til middag, så jeg føler ikke at jeg tar av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Power Skrevet 15. juli 2003 #18 Del Skrevet 15. juli 2003 Jaja, brullupstradisjonene i USA er vel litt anderledes enn her hjemme, der borte planlegger jo jentene bryllup fra de er småjenter! Men skilsmissestatistikken der er vel minst like deprimerende som her, så de burde kanskje bruke litt mer tid på å finne den rette før de svir av flerfoldige hundretusen på bryllup... La dere merke til hun som begynte å grine når hun skulle fortelle om figuren hun skulle ha på toppen av bryllupskaka? Ko-ko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 15. juli 2003 #19 Del Skrevet 15. juli 2003 Ja, hun negressen var rimelig sprø. Ellers var ikke de andre så ille. De var detaljfriker. Og så virket det ikke som de hadde så bra forhold til kjærestene sine, og at det ikke spilte noen rolle. Det viktigste var jo å være "prinsesse".. Mange som er "gale" her og... Men jeg har stor tro på at kjærlighetsforholdene til KG-bridezillaes er litt mer ekte! Hvem av oss ville ha ringt vår kjøre 5 minutter før vi skal gå inn i kirken, mens han står å venter ved alteret, for å sjekke at blomsteroppsatsene er ok!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 15. juli 2003 #20 Del Skrevet 15. juli 2003 Detaljstyring er det mye av her inn også, men jeg har ennå ikke hørt om noen her inne som har valgt å bruke pengene på et gedigent bryllup istedet for på hus.... Ellers så så det jo ut som folk hadde råd til å betale så mye, og da må de jo få gjøre det. Men jeg tror nok en del kjente seg igjen bedre enn de liker å innrømme... Og reaksjonen til brudgommene var vel heller ikke ukjent. Nei takk og pris for at vi slo fra oss alle planer om stort bryllup!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå