Gjest Wacmoc Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Jeg er superstolt av meg selv! Jeg elsker å jogge. Syntes det er utrolig deilig og befriende og blir kjempeglad av det. Skada ankelen min for 4 år siden og venter fortsatt på opperasjon. Skal egentlig ikke jogge, men idag klarte jeg ikke dy meg. Har bestemt meg for å begynne å trene ettersom at jeg ikke trener noen ting, og begynte smått for et par uker siden. Og nå jogga jeg! Var da "bare" 20 min med bikkja hvor vi gikk fort midtveis så han fikk tissa litt, men herregud å deilig det var å jogge litt! Og herlighet å stolt jeg er som ikke daua ettersom at jeg røyker endel.
Goji Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Du burde absolutt være kjempe stolt av deg selv, som tar ut på en joggetur etter så lang tid! Det krever gøtts! Jeg kan ikke jogge ennå, fordi muskulaturen min i beina er helt ødelagt etter en lang periode med anoreksi, så jeg går bare korte turer. Det blir en drøm å kunne jogge igjen!
Gjest Wacmoc Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Du burde absolutt være kjempe stolt av deg selv, som tar ut på en joggetur etter så lang tid! Det krever gøtts! Jeg kan ikke jogge ennå, fordi muskulaturen min i beina er helt ødelagt etter en lang periode med anoreksi, så jeg går bare korte turer. Det blir en drøm å kunne jogge igjen! Tusen takk, er det Håper du får bygd opp beina dine så du kan jogge snart da Det er så deilig, selv om det er forbudt for min del
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Jeg gleder meg til jeg går NED i vekt, så knær og ankler tåler belastningen ved jogging. Jogget for noen år siden, og selv om jeg alltid har hatet jogging/løping (eller kanskje nettopp derfor) var det så tilfredsstillende når jeg orket fem minutter lenger enn forrige gang. Men så fikk jeg betennelse i ankelen pga vekten, så jeg måtte gi meg inntil videre. Men nå tror jeg at jeg snart kan begynne igjen... tatt av over 20 kilo da Men gratulerer til Wacmoc med strålende innsats i dag da
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Må si jeg er forundret over at alle applauderer joggingen når TS ikke har lov til å jogge og det ikke er bra for ankelen.
Chanel.No5 Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Må si jeg er forundret over at alle applauderer joggingen når TS ikke har lov til å jogge og det ikke er bra for ankelen. Kan jo alltids anbefale svømming som ett alternativ eller elipsemaskin da disse er mer skånsomme for ankelen..
Goji Skrevet 14. april 2009 #8 Skrevet 14. april 2009 Ojoj, jeg fikk bare med meg at hun hadde tatt en joggetur etter veldig lang tid uten jogging, og ikke noe med ankelen.
Chanel.No5 Skrevet 14. april 2009 #9 Skrevet 14. april 2009 Ojoj, jeg fikk bare med meg at hun hadde tatt en joggetur etter veldig lang tid uten jogging, og ikke noe med ankelen. Samme her.. Må bli flinkere å lese skikkelig ser jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå