Gjest Elastica Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Jeg har lyst til å skaffe meg de beste av Woody Allens filmer. Er det noen som har en ti (eller fler) på topp-liste? Min egen (fritt etter hukommelsen og ikke i prioritert rekkefølge): Hannah and her sisters Mighty Afrodite Deconstructing Harry Scoop Småkjeltringer (Small times crooks) De gamle som jeg dessverre ikke har sett: Annie Hall Manhattan A midsummer night's sex comedy Everything you always wanted to know about sex, but were afraid to ask
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Jeg liker Match Point bedre enn Scoop, men den er også litt mer normal..
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Manhattan murder mystery er også bra! Ellers bør du få sett Annie Hall snart, av alle de jeg har sett, er det den jeg liker best (hittil).
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Skygger og tåke mener jeg er bra, og litt annerledes Allen. Mener å huske at September også er fin. (Zelig er jeg faktisk ikke sikker på om jeg har sett, selv om handlingen lyder kjent...) Jeg likte godt Deconstructing Harry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå