Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #1 Skrevet 18. april 2002 Hmm satt å tenkte har funnet en sang vi skal synge som takk for maten, har dere da også en som holder takk for maten tale ? det holder kanskje med en av dele ? -Eline
Kame Skrevet 18. april 2002 #3 Skrevet 18. april 2002 Du kan jo kombinere det med at du har en taler som holder en kort og uformell liten tale, og som opptrer som forsanger på sangen! Ofte er det vel toastmaster som står for dette?
HMSP Skrevet 18. april 2002 #4 Skrevet 18. april 2002 Jeg har hørt at det er vedkommende som har vertinnen til bord som skal holde takk-for-maten tale. Og da man ofte regner brudens mor til å være vertinne (litt uavhengig av om hun faktisk er det) er det ofte slik at brudgommens far har denne talen. Dermed får begge fedrene anledning til å si noe. Man kan selfølgelig ha noen andre hvis man heller ønsker det, men hvis man har som hos oss at ingen av svigerforeldrene ønsker å si noe - kan jo dette brukes som en liten dytt. Det fungerte for oss helt fint 12
cream Skrevet 18. april 2002 #5 Skrevet 18. april 2002 Heisann! Vi skal ha en takk-for-maten sang. Da skal vi ikke ha tale i tilegg, for som sagt er det jo smør på flesk... Syntes det er praktisk med sang istedenfor!
scorpion73 Skrevet 18. april 2002 #6 Skrevet 18. april 2002 I vårt bryllup er det faktisk min datter på ellve som har fått god hjelp av toastmastern til å lage en takk for maten tale. Gleder meg veldig til å høre den12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå