Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Må bare lufte tankene og følelsene mine litt i kveld... Er sammen med verdens beste mann! Har aldri hatt det så bra med noen. Men vi bor et stykke fra hverandre, og er dermed "bare" helge- og feriekjærester. I kveld er savnet etter han ekstra sterkt, og jeg kjenner at jeg får litt panikk... Åssen skal dette gå??? Vi har vært sammen et års tid, men han er overhodet ikke klar for å flytte sammen. Jeg vil heller ikke flytte sammen før vi begge to er 100 % klare, men savnet holder av og til på å spise meg opp. Han jobber i musikkbransjen, og det betyr en del reising av og til. Fremover blir det noen turneer, og da får vi mindre tid sammen. Han vil gjerne ha meg med, men pga jobben er det ikke mulig for meg. Så åssen i h****** skal jeg takle dette når jeg savner han mer og mer for hver uke??? Sorry folkens, måtte bare få satt litt ord på dette. Er verdens heldigste kvinne som har denne mannen som kjæreste! :rødme:
Gjest Gjest_mmm_* Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 mhmm ja, skjønner godt hva du mener, desutten at jeg kjenner meg igjen her, har vært sammen med kjørsten i et år nå skal gifte ogg til september, men vi treffes ikke noe oftere enn hver 9 eller 10 uke, tenk på meg da . opplever mye av de triste tankene, savn og savn, men det har blitt litt lettere for meg nå enn det jeg følte nylig da vi ble sammen, trist ja, men men, sånn er det dessverre. Du føler deg nok litt bedre om dagene, kveldstid er alltid sårbar for alle mennesker, du får smøre deg med litt tålmodighet . Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå