Gjest gjest t Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 jeg kjeder meg, lurer på hva dere gjør akkoratt nå
angeleyes Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Jeg skulle lese pensum, men endte av en eller annen merkelig grunn opp her..
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Jeg skulle lese pensum, men endte av en eller annen merkelig grunn opp her.. Hi hi, jeg også. Skal egentlig lese til eksamen, men det er så fryktelig vanskelig å sette seg ned å begynne... Så pc'n på fanget og tv'n på i bakgrunnen. Ikke bra !!!
MissStiles Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Jeg skulle lese pensum, men endte av en eller annen merkelig grunn opp her.. Jeg også. Jeg har utsatt det i hele dag men nå har jeg endelig åpnet boka. Allikevel så må jeg innom og sjekke KG.... :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Flink du Har enda ikke kommet meg så langt... Fremdeles her inne å surrer og fremdeles tv'n på i bakgrunnen Gitt meg selv til kl. 15 i dag og da får det være nok surr! Men blir så hektet og har akkurat lest igjennom en av trådene om overnaturlig hendelser, er jo så spennende he he
MissStiles Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Flink du Har enda ikke kommet meg så langt... Fremdeles her inne å surrer og fremdeles tv'n på i bakgrunnen Gitt meg selv til kl. 15 i dag og da får det være nok surr! Men blir så hektet og har akkurat lest igjennom en av trådene om overnaturlig hendelser, er jo så spennende he he Hehe, jeg prøver. Jeg har skrudd av TV`n. Men KG står fortsatt oppe her. Jeg driver og googler noe på nettet. Så jeg bytter mellom den ene og den andre siden. Tidsfrister er bra. Men spørs om man klarer å holde dem.. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Hehe, jeg prøver. Jeg har skrudd av TV`n. Men KG står fortsatt oppe her. Jeg driver og googler noe på nettet. Så jeg bytter mellom den ene og den andre siden. Tidsfrister er bra. Men spørs om man klarer å holde dem.. Lykke til! Takk takk, det trengs nemlig.... Kun ett kvarter igjen og da må pc'n BORT!! Har blitt helt hekta her inne, de burde hatt en advarsel om mulig avhengihet av forumet på forsiden ha ha Lykke til med lesing til dere andre også!
Gjest LanaLane Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Jeg har blitt bortvist fra leiligheten vår da min kjære har en ekstremt viktig deadline i morgen og må jobbe i fred. Heldigvis passer jeg en venninne sin leilighet i påsken, så det er greit at han "kasta meg ut" Skal støvsuge før hun kommer hjem, men jeg er så laaaat. Er på bedringens vei etter kyssesyken, så jeg kan skylde på det og.
Monarabb Skrevet 14. april 2009 #9 Skrevet 14. april 2009 Jeg sitter på jobb og kjeder meg. Har 2,5 timer igjen og håper tiden går rykende fort!!
Gjest MissBella Skrevet 14. april 2009 #10 Skrevet 14. april 2009 Jeg sitter på jobb og kjeder meg. Har 2,5 timer igjen og håper tiden går rykende fort!! jeg har 4 timer igjen!
Skvaldersjura Skrevet 15. april 2009 #11 Skrevet 15. april 2009 jeg har 4 timer igjen! Ferdig!! (hehe)
Passive Skrevet 15. april 2009 #12 Skrevet 15. april 2009 Jeg har nettopp stått opp. (haha) Nå skal jeg se på Bleach og knaske ibux mot vondten min.
mia83 Skrevet 20. mai 2009 #14 Skrevet 20. mai 2009 Jeg venter på at reklamepausen på TV skal bli ferdig
Gjest LanaLane Skrevet 20. mai 2009 #15 Skrevet 20. mai 2009 Jeg venter på at jeg skal gidde å fjerne sminken så jeg kan legge meg. Jeg HATER å gjøre alle kveldsrutinene, skulle ønske jeg kunne trykke på en knapp og VIPS! lå jeg i senga med renset hud og nypussa tenner.
golda Skrevet 20. mai 2009 #16 Skrevet 20. mai 2009 Jeg sitter her i pysjen, følger med på diverse tråder og skal snart legge meg.
angeleyes Skrevet 20. mai 2009 #18 Skrevet 20. mai 2009 Jeg skal legge meg snart jeg også. Skal bare surre litt rundt på nettet først.
MissStiles Skrevet 20. mai 2009 #20 Skrevet 20. mai 2009 Jeg satte på en film jeg.. Ikke trøtt lengre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå