Gjest Gjest_Fotograf_* Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 (endret) Hei. Selv om jeg har Y-kromosoner i kroppen, vender jeg med sterke kjønn. Jeg er student ved Norsk Fotofagskole og ønsker å lage en bildeserie hvor modellen har gjørme/gips eller liknende på ansiktet og kroppen. Har dere noen forslag til hvilket materiale jeg burde bruke for å få til den ønskede krakkeleringseffekten? Og hvordan jeg må gjøre det for at det skal fungere? Vedlagt ligger et bilde som viser hva jeg mener. Hjelp til dette vil være høyst verdsatt! http://www.lundlund.com/images/w512/10934.jpg?1181318950 img-tagger fjernet i henhold til Kvinneguidens regler om kopirett og bildebruk i innlegg. Veslejenta - moderator Endret 13. april 2009 av Veslejenta
kinkeline Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Jeg ville nok spurt en make-up artist. De holder på med dette og kan det best.
Brud-09 Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Jeg tror blåleire hadde blitt sånn på huden... Utvannet da, noe mer utvannet og noe tykkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå