Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Vet det står vektøkning som bivirkning av pergotime, men lurer på hvor mange som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne av meg gikk opp nesten 15 kilo i fasen med pergo og påfølgende prøverør. Er nå ett år siden siste prøverør, og hun har endelig klart å kvitte seg med 10 kilo, samt den urene huden (snakker om mengder med kviser!)

Skrevet
Ei venninne av meg gikk opp nesten 15 kilo i fasen med pergo og påfølgende prøverør. Er nå ett år siden siste prøverør, og hun har endelig klart å kvitte seg med 10 kilo, samt den urene huden (snakker om mengder med kviser!)

oi...såpass ja! Det var mye :( Har gått opp noen kilo nå i det siste, og tenker at det er pergoen sin skyld...

Skrevet

Men du blir stort sett kvitt det igjen i etterkant, altså. :)

Gjest hopeful
Skrevet

Jeg har lagt på meg 10 kilo ca av pergo... skikkelig kjipe kilo, men så verdt det hvis spiren setter seg :)

Skrevet

Jeg har også gått på pergo og andre saker, menopur og ovitrelle. Jeg har fram til nå blitt 4 kg tyngre.

Og ødelagt hud, har jeg fått også..

Skrevet

Jeg har gått både enkle og doble pergokurer. Ikke noe vektøkning, og ingen uren hud... Kommer veldig an på personen tror jeg :klemmer:

Skrevet (endret)

Jeg gikk på doble kurer og gikk ikke opp ett gram ;)

Jeg trente samtidig og endret kostholdet mitt enda mer, så jeg gikk ned nærmere 6kg i den perioden jeg gikk på Pergo og ytterligere 4kg etterpå.

Endret av Strix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...