Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. '

Jeg skulle hatt mensen for 3 dager siden og ingen tante er kommen.

Lurer på om det er noen som har kjent at det stikker på et vis på sidene og inni på et vis under samleie.

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. '

Jeg skulle hatt mensen for 3 dager siden og ingen tante er kommen.

Lurer på om det er noen som har kjent at det stikker på et vis på sidene og inni på et vis under samleie.

Takker for svar:)

Dytt dytt :)

Skrevet

Du kan jo være gravid , i og med at mensen er 3 dager "sent"

Har du testet deg? Jeg pleier å føle lignende følelser noen dager før mensen er på plass, men har også hørt at noen gravide kan føle noe sånt, like før de får positiv svar, altså at det kan være et symptom på positivt graviditet.

Skrevet

Har du testet deg? Jeg pleier å føle lignende følelser noen dager før mensen er på plass, men har også hørt at noen gravide kan føle noe sånt, like før de får positiv svar, altså at det kan være et symptom på positivt graviditet.

Takk for svar:) Testet i dag men den var negativ, jeg er gådd 4 dager over idag fra jeg hadde positiv eggløsningstest - kanskje d fortsatt er hå ;)

Skrevet

Dytt dytt, er det flere som har opplevd dette???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...