Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tidligere kjæreste gjorde det slutt med meg. I ettertid har vi møttes mange ganger, og har alltid havnet i sengen. Han forteller meg hvor flott jeg er, at han liker meg og alt det der, men sier han ikke vil være i et forhold nå. Jeg har fortsatt følelser for han, og skulle ønske han ville ha meg. Vet at jeg burde komme over han, men det er vanskelig når han gir tvetydige signaler. Hva mener han? Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min tidligere kjæreste gjorde det slutt med meg. I ettertid har vi møttes mange ganger, og har alltid havnet i sengen. Han forteller meg hvor flott jeg er, at han liker meg og alt det der, men sier han ikke vil være i et forhold nå. Jeg har fortsatt følelser for han, og skulle ønske han ville ha meg. Vet at jeg burde komme over han, men det er vanskelig når han gir tvetydige signaler. Hva mener han? Hva skal jeg gjøre?

Hva er grunnen til at han ikke vil være i noe forhold, hva skjedde i forkant av bruddet? Jeg synes det er en merkelig måte å oppføre seg på, og jeg ville ikke hatt det på den måten dersom jeg var virkelig glad i ham. Ta vare på deg selv og sett grenser, ellers blir dette en lang og seig prosess for deg.

Skrevet

Han liker deg godt nok til å ville ha deg i blant men ikke så godt at han vil være sammen med deg. Det er det han sier og det er vel ingen grunn til å tvile på at han mener det, dessverre. Jeg tror det lureste du kan gjøre er å stå i mot trangen til å ha sex med ham. Da blir han nødt til å ta et valg. Som det er nå slipper han det for han har deg dinglende.

Skrevet

Jeg beklager å være så direkte, men hvis han har slått opp, men fremdeles har sex med deg, så har han deg sannsynligvis akkurat der han vil ha deg. Vi liker å tro det beste om mennene vi liker, men det er dessverre sjelden vi da har rett. Jeg ville anbefale et ultimatum. Forhold eller ingenting. Sengelek uten forpliktelser er i alle fall ingen god idé.

Skrevet

Jeg er enig med Gjesten.

Hvis det funker for deg å ha uforpliktende sex, så er jo dette topp. Men det virker som du vil ha noe mer. Det tror jeg ikke det blir. Han har deg jo som sagt der han vil ha deg.

Skrevet

Skulle gjerne hatt eksen min som pulevenn... Misunner deg litt nesten, bedre å møtes å ha sex, enn å møtes å ikke ha sex...

Gjest fisher
Skrevet

Jeg ønsker også at jeg hadde eksen min i senga. Sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...