stella K Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 jeg har halvlangt hår,men vil ha så mye lenger... har prøvd jessica simpsons hår (clip on), dette ser ganske bra ut, men man ser liksom skille der håret mitt går.. dette er nok fordi jeg har ganske rett klipp. hva gjør jeg? skal jeg klippe det opp? blir det da mindre synelig skille?
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 jeg har halvlangt hår,men vil ha så mye lenger... har prøvd jessica simpsons hår (clip on), dette ser ganske bra ut, men man ser liksom skille der håret mitt går.. dette er nok fordi jeg har ganske rett klipp. hva gjør jeg? skal jeg klippe det opp? blir det da mindre synelig skille? hvis du har ganske rett klipp som du sier blir det tusen ganger fortsterket dersom du har veldig rett hår. klipp opp håret i flere lengder.. mitt er oppklippet. altså i flere lengder. håret forran ved ansiktet er litt kortere enn det andre.. og håret mitt er langt. du kan også bruke skum i håret for å "ruffse" det litt.. tar du i skum når det er vått og bruker en hånd for å presse håret litt sammen og oppover ( lage litt bølger) så jevner håret seg litt sammen enn hvis det er veldig rett.
stella K Skrevet 12. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2009 hvis du har ganske rett klipp som du sier blir det tusen ganger fortsterket dersom du har veldig rett hår. klipp opp håret i flere lengder.. mitt er oppklippet. altså i flere lengder. håret forran ved ansiktet er litt kortere enn det andre.. og håret mitt er langt. du kan også bruke skum i håret for å "ruffse" det litt.. tar du i skum når det er vått og bruker en hånd for å presse håret litt sammen og oppover ( lage litt bølger) så jevner håret seg litt sammen enn hvis det er veldig rett. takk for supert svar men hvis jeg klipper det opp slik at det korteste blir i nakkelengde, blir ikke det rart hvis det lengste da er langt nede på ryggen? selv har jeg ca 5 cm hår nedenfor skuldrene, men vil feste på lange clip slik at det er til langt nede på ryggen! hva tror du?
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 takk for supert svar men hvis jeg klipper det opp slik at det korteste blir i nakkelengde, blir ikke det rart hvis det lengste da er langt nede på ryggen? selv har jeg ca 5 cm hår nedenfor skuldrene, men vil feste på lange clip slik at det er til langt nede på ryggen! hva tror du? det bak klipper frisøren din bare i tuppene.. da klipper hun slik at det er ikke er rett, men det er heller ikk skjevt. hun bruker saksa i retning oppover slik at tuppene ikke blir helt avskårne rette. så bare be om klipping i tuppene, ikke klipp av mye.. det forran klipper hun litt kortere enn det andre, for når du da setter i det fake håret så blir det mange forskjellige lengder. det er jo også slik håret vårt vokser og "slites". hvis du har sett kvinner eller menn med suuuper langt hår og ikke har blitt klippa på hærrans år så ser du mange forskjellige lengder på håret. bare et eksempel. men det er ikke slik det blir seendes ut. for deres hår er slitt, og ingen frisører klipper håret slik at det ser slitt ut. men frisøren min har klipper mitt i flere lengder, altså ikke rett over, fordi det da ser tykkere ut. og det fungerer bedre når jeg har i løshår. for når jeg setter i løshåret så er det flere forskjellige lengder på det, fordi jeg setter i flere rader nedover i hodebunnen. jeg bruker ofte skum i hele håret når jeg har i løshår, fordi da jevner alle "kantene" seg ut.. slik at ikke mitt "korte" håt skiller seg ut med det super lange. de bølgene det skaper gir en illusjon av at jeg har kjempe langt hår i flere lengder. noe som virker tykkere og ikke skaper tynge i bunnen av håret. trekant forma hår er ikke pent
stella K Skrevet 12. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2009 supert, da skal jeg prøve det har du clip fra jessica simpson?
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 nei har ikke fra henne. hvor har du kjøpt det? jeg har hatt både clipp on og slike med keratin tupper, som man smelter på. har kjøpt fra både frisør og fra qxl.
stella K Skrevet 12. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2009 du får kjøpt det på vita! det er ikke ekte hår, men når man tar litt av sitt eget over, så ser det helt ekte ut
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 okey. jeg har for mange år siden brukt uekte hår, men kvaliteten på uekte hår er ikke til å sammenligne som med ekte. og slik jeg styler og ordner med håret må det være ekte.. ellers blir det bare frusete troll hår. det var ikke mye pent skal jeg si deg det er jo så billig på feks qxl at jeg ikke ser noen grunn for å kjøpe fake. remy hair er jo en av de mest solgte og har en yppelig god kvalitet som tåler farging og styling.
stella K Skrevet 12. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2009 men er litt redd for å bestille på nett... er jo ikke sikker på hvor mye jeg trenger for at det skal se bra ut! hmm.. skal gå inn å sjekke litt nå gir deg tilbakemeldning snart
stella K Skrevet 12. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2009 har vært på qxl, men finner ikke fram til det der inne kan du veilede meg..
stella K Skrevet 12. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2009 fant det ja det så billig og bra ut... men er en butikk i bergen som selger slikt, så da kjøper jeg der... da får jeg riktig farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå