Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *hodepine*
Skrevet

Jeg har de siste månedene hatt en flørt på gang som holder på å utvikle seg. Det begynte ganske uskyldig på en fest hos felles venner, og etter det ar vi hengt sammen omtrent hver helg. Vi bor et stykke fra hverandre, og kan derfor ikke tilbringe hverdagene sammen.

Vi sender sms til hverandre hver dag nå, og da skriver vi gjerne litt om hva vi har gjort, og hvor mye vi savner hverandre. Begge pynter meldingene sine med små hjerter og kyss, og i det siste har han begynt å avslutte meldingene med "Love".

Jeg holder virkelig på å falle for gutten, og derfor spør jeg dere gutter;

Tror dere han er interessert i å få vite om at jeg holder på å utvikle følelser for ham? Uansett hva han selv måtte føle?

Jeg har et ganske realistisk syn på kjærlighet, men bli ikke lett forelsket. Jeg er heller ikke lett tiltrukket av menn generelt, så at jeg finner noen jeg faller for så til de grader er sjeldent.

Uansett føler jeg for å være ærlig. Jeg er ikke ute etter et fast forhold med det første med mindre han kunne tenke seg det, og har ikke lyst til å ofre min egen frihet eller ta fra ham hans. Vi har det perfekt som vi har det, akkurat det tror jeg han er enig i.

Hva tror dere? Fortelle eller ei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg holder virkelig på å falle for gutten, og derfor spør jeg dere gutter;

Tror dere han er interessert i å få vite om at jeg holder på å utvikle følelser for ham? Uansett hva han selv måtte føle?

Vil tro han ikke krydrer meldingene med "kyss, klapp og klem" bare fordi du gjør det. Til en viss grad gjør han det kanskje for å være fin og snill, men slik du beskriver det er han helt klart interessert i deg.

Dersom j e g hadde hatt et slikt sms-forhold i ukene, treff i helgene, fått meldinger som var oppriktig koselige og interesserte, samtidig som jeg sendte det samme tilbake...ja da hadde jeg vært interessert. Samtidig hadde jeg satt veldig pris på noe om jenta sa at hun var det (først).

Synes absolutt at du skal si det til han (gjerne indirekte om du synes det er litt flaut), av den enkle grunn at du selv har lyst til det, han helt sikkert kommer til å like det, og at det virker som dere er rimelig samstemt hva følelser for hverandre angår.

Kjør på. Gutter liker jenter som tar initiativ :)

( men ikke nevn alle fremtidsplanene i meldingen etterpå;) )

Gjest Jentesvar
Skrevet

Jeg er jente, og min erfaring er at det ikke er lurt å nevne ordet følelser for en mann de første 6 månedene. Men jeg kan ta feil. I hvert fall er det nok lurt å si det litt sånn indirekte og ikke gjøre noen voldsom sak ut av det som "Snill" foreslår her. Jeg mener dessuten at det skinner ganske bra igjennom om man er seriøst interessert eller ikke, men det er selvsagt fint å høre det synes i hvertfall jeg som er jente, men jeg pleier å la mannen si det først! Kanskje dumt det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...