Gå til innhold

Kjæresten min sier han kan betale silikonpupper for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nevnt at jeg har litt lyst på silikonpupper, men har overhodet ikke sjangs til det økonomisk. Så jeg sa på tull at han kunne jo betale dem. Så sier han at når/hvis vi gifter oss så kan han gjøre det, han vil ikke investere (ja han brukte det ordet) det i meg hvis jeg kom til å dumpe han rett etterpå.

Vet det høres ut som en latterlig samtale, men vi er begge 26 år og har vært sammen siden begynnelsen av 20-årene.

Hvordan tolker dere dette? Innser at jeg sikkert kommer til å få noen sarkastiske svar, men bare lurer hva dere andre tenker?

Føler nemlig ikke at jeg er hans type sånn kroppslig sett, har mye der jeg brude ha lite, og omvendt. Altså stor rumpe og små pupper, så vet egentlig ikke hva det er han liker ved kroppen min, bortsett fra at jeg trodde det var brystene, men nå etter dette, så lurer jeg på om han ikke er særlig fornøyd med at de er så små som de er. Er ikke flat, men de passer bare ikke til resten av meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det jo du som har begynt og prate om silikon.ikke han...

Kansje dette er for og gjøre noe for deg.og en klønete måte og fri på?

Skrevet

Det var svært ufølsomt sagt av kjæresten din. Er det ikke bedre for deg å finne en som ikke er interessert i at du tar operasjon.

Når det er sagt, så er det ikke noe lurt av jenter å legge ut om kompleksene for kroppen sin overfor kjæresten. Det kan føre til at han etter hvert overtar det samme synet på kroppen din som du har. Pluss at han får litt for god kjennskap til dine ømme punkter, som han kanskje kan bruke mot deg.

Skrevet

Litt klønete og ubetenksomt av ham kanskje, men han mente det nok vel, en manns verden er ganske enkel vet du. Min kjæreste hadde nok ikke sagt noe i det hele tatt (jeg vet at jeg har små pupper og at han helt sikkert hadde villet de var større, men å innrømme det er noe annet....) eller så hadde han sagt at det trenger jeg da ikke (det er jo det vi helst vil høre!).

Skrevet

Stakkars fyr... Jeg tolker det dithen at han liker deg som du er, men at han tror det er viktig for deg med silikon og at dette er noe han gjerne hjelper deg med hvis det er betyr mye for deg. Selv om det var klønete formulert så kan jeg skjønne hva han mente med at han i såfall vil vente til dere er gift. Det koster vel en 30 000 kroner å operere inn silikon... Han tenker vel at han ikke vil betale det hvis du dumper ham uka etter.

At du (TS) klarer å vri det dithen at han ikke er fornøyd med deg og kroppen din pga dette her, vel... tror ikke det er så lett å være mann alltid. Blir vel galt uansett hva de sier og gjør virker det som.

Skrevet

Sannheten er at fyren vil ikke gifte seg med deg om du ikke tar silikon i puppene!

Fy faen! Menn er noen svin!

Skrevet
Sannheten er at fyren vil ikke gifte seg med deg om du ikke tar silikon i puppene!

Fy faen! Menn er noen svin!

Men det har jo denne mannen aldri sagt!

Skrevet

Du sa du ville ta silikon, men hadde ikke råd. Han sa han ville spandere, men måtte være sikker på at du ikke dumpet han etterpå.

Dette kan tolkes på to måter:

- du sier du vil ha noe, han vil gi deg det.

- du sier du er misfornøyd med kroppen din, han er enig i at den er stygg.

Hvis du skal tolke det på den siste måten, så mener jeg det var dumt av deg å snakke om silikon i utgangspunktet. Hvordan skal han vite at du ikke vil ha silikon, men en bekreftelse på at puppene dine er fine?

Det blir som når en dame spør mannen om hun er feit. Svarer han ja, er det ramaskrik. Svarer han nei, er det ramaskrik for da ljuger han sikkert. Vi damer er rare. Vi ber om ting vi ikke vil ha og blir fornerma når vi får det. Be careful for what you wish. It may come true.

Skrevet

Her er mannen kjempe-sjenerøs, men tar sine forhåndsregler. Og så klarer du å vri det til at han ikke er fornøyd med deg? Det var du som ville operere brystene dine, ikke han. Operasjonen vil kanskje gi deg bedre selvtillit, siden du vil føle deg penere. Noe som vil komme han mer til gode enn at brystene dine blir større og fastere.

Skrevet
Stakkars fyr... Jeg tolker det dithen at han liker deg som du er, men at han tror det er viktig for deg med silikon og at dette er noe han gjerne hjelper deg med hvis det er betyr mye for deg. Selv om det var klønete formulert så kan jeg skjønne hva han mente med at han i såfall vil vente til dere er gift. Det koster vel en 30 000 kroner å operere inn silikon... Han tenker vel at han ikke vil betale det hvis du dumper ham uka etter.

At du (TS) klarer å vri det dithen at han ikke er fornøyd med deg og kroppen din pga dette her, vel... tror ikke det er så lett å være mann alltid. Blir vel galt uansett hva de sier og gjør virker det som.

Jeg må si meg enig med gjest her... :)

Gjest *smak*
Skrevet
Det var svært ufølsomt sagt av kjæresten din. Er det ikke bedre for deg å finne en som ikke er interessert i at du tar operasjon.

Når det er sagt, så er det ikke noe lurt av jenter å legge ut om kompleksene for kroppen sin overfor kjæresten. Det kan føre til at han etter hvert overtar det samme synet på kroppen din som du har. Pluss at han får litt for god kjennskap til dine ømme punkter, som han kanskje kan bruke mot deg.

Det gjør man da ikke om man er glad i noen?

Skrevet
Her er mannen kjempe-sjenerøs, men tar sine forhåndsregler. Og så klarer du å vri det til at han ikke er fornøyd med deg? Det var du som ville operere brystene dine, ikke han. Operasjonen vil kanskje gi deg bedre selvtillit, siden du vil føle deg penere. Noe som vil komme han mer til gode enn at brystene dine blir større og fastere.

også enig. Var akkurat dette jeg skulle si.

Tenker mannen elsker deg jeg, og det at han ikke har noe imot at du får større pupper, betyr ikke at han ikke liker dem som de er og.

Skrevet

selv kunne jeg aldri ha vært sammen med noen som umiddelbart "godkjente" at jeg ønsket å ta plastiske operasjoner.

det er i en situasjon hvor jeg kunne akseptert hans støtte - og det er om jeg hadde fysisk behov etter ulykke/store kroppsforandringer etter fødsel.

for det første gir det meg dårlig selvtillitt å tenke på at min kjære skal ønske at jeg tar operasjon, selv om det er mitt initiativ.

for det andre synes jeg det er veldig trist om min kjæreste synes det er helt ok at jeg gjennomgår en narkose(som faktisk er veldig belastende for kroppen og innebærer risiko) - at noen kutter opp kroppen min/suge ting ut av den - og med tanke på silikon så er det såpass mange komplikasjoner som kan skje underveis ( enten utvilkling av betennelser/behov for å gjennomgå ny operasjon/smerter) at jeg hadde bare fått bakoversveis om noen synes det er helt uproblematisk.

jeg ville også tatt det ganske tungt om min kjæreste ikke evnet å se forbi årsakene til at man ønsker å endre seg - og heller forsøker å gi meg bedre selvtillitt til å la være.

og så det siste punktet: han vil ikke "investere i deg" dersom det blir slutt?

det er to ting som er feil med den setningen:

1: investere i deg? hva F... mener han med det? selv finner jeg meg ikke i at noen ser på meg som et investeringsobjekt - og spesielt ikke med skjønnhetsoperasjoner.

2: dersom det blir slutt?......... han har jo tydligvis forbehold om deres forhold, noe jeg tror bunner i at han kan virke som veldig umoden(du forteller jo lite om ham, men jeg reagerer iallefall veldig på slike uttalelser.....)

jeg har selv ymtet frempå om at jeg har vurdert fettfjerning på ett område av kroppen, og min samboer satte seg helt imot det.

han sa han ikke kunne nekte meg noe som helst, men han vil ikke høre snakk om det, og vil aldri fortelle meg at det er ok.

han er svært imot det.

jeg forstår at du selv kan ha lyst til å endre på ting, men jeg forstår ikke at du finner deg i å ha en kjæreste som er så kynisk......

Gjest samme som over
Skrevet

hva for selvtillitt er det egentlig folk her inne har?

finner dere virkelig menn/kvinner som vil gjøre noe slikt????

jeg får sjokk..........

samboeren min kjenner til alle mine svake sider, og han bruker det aldri mot meg.

jeg ville aldri gått inn i et forhold med den tanken at noen ville meg vindt, og viser det seg at personen vil en vondt så er jo det forholdet over.

grow a pair og få dere litt mer selvrespekt da folkens......

Skrevet

Høres ut som om kjæresten din har begitt seg inn i et minefelt... Det var jo du som tok opp temaet og sa at du ville ha silikon, og han prøver å være generøs ved å si at han kan sponse det for deg hvis dere gifter dere. Uansett hva en mann svarer på noe slikt, så blir det feil, og slik som jeg tolker situasjonen (regner med at han ikke tidligere har gitt uttrykk for at han er misfornøyd med kroppen din og at det er du selv som har brakt temaet på bane), ser det ut som om han har villet si noe som gjør deg glad. Klønete, kanskje, men likevel...

Skrevet

Jeg skjønner godt at typen ikke gidder å betale 30 000 kr hvis han ikke er sikker på at du ikke kommer til å dumpe han like etterpå.

Men, i slike samtaler kan det jo aldri gå bra. Uansett om mannen bare mener det godt, så blir det til at man føler at han ikke er fornøyd med kroppen. Men jeg tror virkelig han bare prøvde å gjøre deg glad, siden det var du som hinta til silikon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...