Gå til innhold

Finnes det små iPods til joggeturen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar!

Den så lekker og liten ut. Men si meg, er det kun musikk den lagrer i seg?

Isåfall, hva skiller denne lille fra mP3-spillere?

Jeg har sett større iPods der man kan se film...

Skrevet

Jeg har Ipod Shuffle da jeg var ute etter noe helt enkelt, kun til lagring av musikk, og liten å ta med seg. Er veldig fornøyd med den. Hva som skiller den fra en vanlig mp3-spiller har jeg ikke peiling på.. ;)

Skrevet
Men si meg, er det kun musikk den lagrer i seg?

Isåfall, hva skiller denne lille fra mP3-spillere?

Ingenting. Det er en mp3-spiller.

Det finnes for øvrig mange gode mp3-spillere i lommeformat, det er ikke bare Apple som lager det.

http://prisguide.no

Skrevet

:fnise:

Som man spør får man svar ;)

Skrevet

Det finnes for øvrig mange gode mp3-spillere i lommeformat, det er ikke bare Apple som lager det.

http://prisguide.no

Om det ikke er forskjell på iPod og Mp3 i lomme/jobbeformat, begge er kun til musikk, så er det vel bare å kjøpe den rimeligste, som er mP3.

Gjest Dallandra
Skrevet

Og jeg som har gått rundt og trodd at iPod er navnet på mp3-spilleren til Apple. Kan noen forklare meg forskjellen på en iPod og en mp3? :ironi:

Skrevet

Kan man spille av wma-filer i iPod da? Det kan man i de fleste mp3-spillere. Og hva er poenget med video på en jogge-mp3-spiller?

Creative har små mp3-spillere m/display, som støtter det meste. Man drar inn filene man vil ha, uten noe itunes-tull.

Skrevet
Kan man spille av wma-filer i iPod da? Det kan man i de fleste mp3-spillere. Og hva er poenget med video på en jogge-mp3-spiller?

Creative har små mp3-spillere m/display, som støtter det meste. Man drar inn filene man vil ha, uten noe itunes-tull.

mP3-spillere har kun plass til radio og musikkfiler. Det er da også kun det man behøver til joggeturen.

iPods derimot har større skjermer og plass til filmer og slikt. Det behøver man ikke på joggeturen.

mP3 er billigere enn iPod.

Skrevet

Jeg har iPod Nano med treningsarmbånd.

Akkurat passe stor.

Skrevet (endret)
Om det ikke er forskjell på iPod og Mp3 i lomme/jobbeformat, begge er kun til musikk, så er det vel bare å kjøpe den rimeligste, som er mP3.

Mp3 er et lydformat, forresten, og ikke navnet på en hvilken som helst avspiller i lommeformat som ikke produseres av Apple.

Det finnes veldig mange produsenter, men de mest kjente vil jeg nesten påstå er Apple og Creative.

Direkte til mp3-spillere i prisguide.no: http://www.prisguide.no/cat.php?cat_id=20

Forresten:

mP3-spillere har kun plass til radio og musikkfiler. Det er da også kun det man behøver til joggeturen.

iPods derimot har større skjermer og plass til filmer og slikt. Det behøver man ikke på joggeturen.

Makan til tullprat. Vi har opp til flere spillere som kan vise video, ingen av dem er fra Apple.

Endret av Zzyzx
Gjest Grafica
Skrevet

iTunes konverter wma til mp3 når du legger filene til i bilbioteket.

Gjør litt research da. iPod shuffle har ikke skjerm og er kun beregnet til å legge inn musikkfiler, det er da altså en mp3-spiller eller musikkspiller. Alle iPoder er mp3/musikkspillere, uansett størrelse. iPod nano f.eks. kan man ikke legge inn filmer på det. Det kan du faktisk kun på iPod Classic og iPod touch.

Det finnes utallige produsenter av mp3-spillere og Apple er kun en av dem.

Konklusjon til TS: Ipod shuffle, enten nåværende generasjon eller forrige generasjon (den ville jeg valgt) er en perfekt mp3-spiller til joggeturen. Liten og nett, med klype til å feste på jakka eller i beltet.

Skrevet

kjøpes kjempebillig på focalprice.com sender portofritt fra hong kong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...