Gå til innhold

Telttur med sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sønnen min skal på telttur på fjellet. Vi skal bo i samme telt. Det jeg lurer er vel litt flaut å spørre om, men han er i puberteten og jeg tror han onanerer ganske ofte og tror dere det blir slittsomt for ham å ikke få onanere på 1 uke ? Vi skal jo bo i det fri og han kan jo ikke ligge under soveposen å gjøre det heller så lenge vi skal bo i samme telt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan da vel gå seg en tur og gjøre det der om han mener det er nødvendig? Selv om han vanligvis gjør det hjemme er det jo ikke sikkert han har det samme behvovet på telttur?? Vi endrer jo alle litt vaner på ferie...

Skrevet
Jeg og sønnen min skal på telttur på fjellet. Vi skal bo i samme telt. Det jeg lurer er vel litt flaut å spørre om, men han er i puberteten og jeg tror han onanerer ganske ofte og tror dere det blir slittsomt for ham å ikke få onanere på 1 uke ? Vi skal jo bo i det fri og han kan jo ikke ligge under soveposen å gjøre det heller så lenge vi skal bo i samme telt.

Jeg tror han kanskje vil savne friheten til å gjøre det når han vil så ofte som vanlig, men han vil overhodet ikke ta skade av det. Det som kommer til å skje hvis han ikke får onanert på en stund er at det mest sannsynlig kommer om natten i søvne og det vil da bli en del kliss i soveposen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...