Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 hei ! håper på litt hjelp og tips til mitt umulige hår Den dagen jeg vasker håret, er det ganske flatt, lite glansfullt og tørt. Neste dag derimot, er det blitt fett jeg har absolut lyst å unngå å vaske håret hver dag Noen som har noen tips sjampoer for fett hår og mer volum ? (finnes det i det hele tatt noe sånt??) og mer glans ? Bør jeg bruke balsam ? isåfall hvilken ? stylingtips ? :D
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Du bruker en shampoo som er helt feil for deg. Den tørker ut fettet i hodebunnen din og gjør at hodebunnen begynner å produsere mye mer olje/fett for å kompensere. Det gjør at du får fet hodebunn. Du har kanskje en sensitiv hodebunn? Forhør deg i helsekost eller på et apotek om hvilke produkter som kan hjelpe deg. Produkter fra dagligvare og frisør er veldig sterke. Ikke tro på frisører som sier ting som: "Denne er veldig mild, for den inneholder kamomille!" De er bare lurt av en selger, og har som regel ikke peiling på hva produktene egentlig inneholder. Produktene de selger inneholder mange sterke kjemikalier som påvirker hodebunnen din. Sats på milde produkter, og prøv deg frem. Hilsen ei som også har fet og tørr hodebunn - seborreisk eksem... :-P
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 takk for svar ! du hørtes ut som om du hadde greie på det; har du forslag til sjampo ?
Gjest Grafica Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Du bør absolutt bruke balsam!!! Shampo stripper håret (og hodebunnen) for viktige næringsstoffer og tørker det ut. Det er derfor man skal bruke balsam, for å tilføre næringsstoffer igjen. Er ikke rart i at håret ditt er så ødelagt, om du ikke bruker balsam! Antagelig bør du kjøpe en kur også, som du kan bruke i tillegg nå til å begynne med, for å virkelig begynne opp håret igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå