Gjest Gjest_liz_* Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 jeg vil ha stram rompe til sommeren. trener rompe ca 4-5 ganger i uken. da trener jeg styrke med knebøy og utfall med litt vekter på (ca 1 kilo i hver hånd) er dette for mye sånn at jeg får stor rompe? eller er det bare å kjøre på ?
Gjest Løve66 Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Nei - selv med 50 kg. ville du slitt med å få for stor rumpe.
Chanel.No5 Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 jeg vil ha stram rompe til sommeren. trener rompe ca 4-5 ganger i uken. da trener jeg styrke med knebøy og utfall med litt vekter på (ca 1 kilo i hver hånd) er dette for mye sånn at jeg får stor rompe? eller er det bare å kjøre på ? Anbefaler at du legger mye mer vekter på skuldrene dine! En må kjenne at en jobber om en skal få uttelling av styrken, det skal kreve litt arbeid og svette om du ønsker en strammere rompe. Det holder med øvelsene som du nevner annenhver dag, kroppen trenger 48 timer på å hente seg inn igjen.Anbefaler også at du kjører markløft, ypperlig øvelse.
Chanel.No5 Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 3 ganger 15 da eller? Ville lagt på masse kilo (øk litt om litt selvfølgelig, pass på holdningen din) og kjørt sett på 3* mellom 8 og 12. Siste repetisjon skal være såpass tung at du såvidt klarer den.. Da skal jeg love deg at du vil se resultater.
Torine Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 Anbefaler Pilates. Da får du stram rompe og flat mage. Funker kjempebra!!!
Gjest MåneSkygge Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 (endret) Du bruker nok alt for lite vekter. Jeg bruker 25 kilo pluss vektstang når jeg trener knebøy. Da trener vi 18*4. Det er på styrke timer. Trener jeg knebøy selv bruker jeg 30 kilo pluss stang og tar 8*3. Rompa begynner å komme seg men tror ikke den kommer til å bli for stor nei. Har trent siden September nå. 3-4 ganger i uka. Endret 12. april 2009 av MåneSkygge
stella K Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 enig her.. skal nok mye til for å bli stor!
Annikken Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 Stor rumpe? Min erfaring er heller at rumpa hopper opp et hakk og blir rundere. Større blir den hvertfall ikke. Knebøy <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå